شروع طرح ترافیکی زمستان در کرمانشاه، حضور 140 تیم ثابت و سیار پلیس در طرح

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/کرمانشاه طرح ترافیکی زمستان 1398 همرمان با سراسر کشور از 20 آذر در کرمانشاه شروع شد و به همین مناسبت رزمایش نیروهای خدمات رسان حاضر در این طرح، امروز(20 آذر) در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار گردید.

شروع طرح ترافیکی زمستان در کرمانشاه، حضور 140 تیم ثابت و سیار پلیس در طرح

از وبلاگ روشن دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

سرهنگ مراد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مدت سه ماهه اجرای این طرح، گفت: طرح ترافیکی زمستان 98 از روز گذشته (20 آذر) آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح 140 تیم بصورت ثابت و پشتیبان حضور خواهند داشت که از این تعداد 15 تیم بصورت ثابت در گردنه های استان مستقر می شوند.

حیدری اعلام نمود: سه گردنه قلاجه، مله ماس و بیدسرخ به دلیل شرایط خاص و برفگیر بودن، در طرح زمستانی با استقرار تیم های ثابت پوشش داده می شوند.

وی اضافه کرد: در این طرح در کنار این 15 تیم ثابت، 65 تیم پشتیبان نماینده از نیروهای پلیس راه و 60 تیم پشتیبان نماینده از سایر رده های انتظامی حضور خواهند داشت.

حیدری هدف از اجرای این طرح را ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در محورهای استان بیان کرد و اضافه کرد: در کار این کوشش داریم تا خدمات رسانی خوبی به درراه ماندگان بدهیم.

وی به تعامل موثر تمامی دستگاه های خدمات رسان در این طرح اشاره نمود و اضافه کرد: همه کوشش داریم تا بتوانیم خدمات رسانی موثری داشته و زمستان سال جاری را با کمترین حوادث پشت سر بگذاریم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه در مورد رعایت بعضی نکات در رانندگی زمستان گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده ها در بیشتر روزهای زمستان، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز می تواند بیشترین عامل در کاهش تصادفات جاده ای باشد.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل لغزنده بودن محورها، رعایت فاصله طولی بیش از هر زمان اهمیت می یابد.

حیدری با بیان اینکه رانندگان در طول فصل زمستان باید حتی المقدور از تردد در محورهای استان و انجام سفرهای غیرضروری خودداری نمایند گفت: توصیه می گردد رانندگان حتما پیش از حرکت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل نمایند.

وی اضافه کرد: در سفرهای زمستانی همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ یک ضرورت است و افراد باید در کنار این تجهیزات پتو و مقداری خوراکی نیز همیشه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 635

به "شروع طرح ترافیکی زمستان در کرمانشاه، حضور 140 تیم ثابت و سیار پلیس در طرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح ترافیکی زمستان در کرمانشاه، حضور 140 تیم ثابت و سیار پلیس در طرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید