اتحادیه اروپا تحریم های مالی علیه روسیه را تمدید کرد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران : اتحادیه اروپا تمدید تحریم ها و محدودیت ها علیه روسیه را برای یک سال دیگر تصویب کرد. این اقدام در پی الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه است که اتحادیه اروپا آن را غیرقانونی می داند.

اتحادیه اروپا تحریم های مالی علیه روسیه را تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت تحریم های اعمال شده بر روسیه از سال 2014 را تا یک سال دیگر یعنی 23 ژوئن 2022 در واکنش به الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه تمدید کند.

این تدابیر محدودیت سازی شامل واردات اتحادیه اروپا، فراوریکنندگان شبه جزیره کریمه، سرمایه گذاری های زیرساختی، اقتصادی و خدمات گردشگری در شبه جزیره کریمه می گردد. بعلاوه صادرات بعضی کالاها و تکنولوژی ها به شرکت های کریمه یا استفاده از آنها در شبه جزیره کریمه در بخش های حمل و نقل، ارتباطات، انرژی، حفاری نفت و گاز و منابع معدنی و استکشافی و فراوری آن تحت محدودیت های اتحادیه اروپا قرار می گیرند.

اتحادیه اروپا آوریل گفته بود، قصدی برای تحریم های تازه علیه روسیه در حال حاضر ندارد اما جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا در آن موقع درباره رویدادهای شرق اوکراین هشدار داده و از روسیه خواسته بود، از مرزهای اوکراین عقب نشینی کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1635

به "اتحادیه اروپا تحریم های مالی علیه روسیه را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم های مالی علیه روسیه را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید