اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم با حضور وزیر علوم برگزار می گردد

به گزارش مالکوم، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 3 هزار اثر به کمپین دانشجویی در خانه بمانیم ارسال شده است و آیین اختتامیه این کمپین با حضور وزیر علوم 10 تیرماه برگزار می گردد.

اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم با حضور وزیر علوم برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان منصوره السادات صادقی، گفت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا دو پویش برگزار کرد. مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپیین دانشجوبی در خانه بمانیم که اختتامیه مسابقه ترم کرونایی 10 خردادماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب 22 اثر برگزار گردید و اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم 10 تیرماه با حضور وزیر علوم برگزار می گردد.

مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان اضافه نمود: برگزاری کمپین عظیم دانشجویی از 6 فروردین ماه شروع شد و با استقبال بی نظیری روبرو شد گردد و بیش از 200 مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

وی افزود: در طی دوران قرنطینه کارگاه های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار گردید و بیش از ده هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه ها شرکت کردند.همچنین دانشگاه های دیگر از جمله علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا، و ... نیز در برگزاری کارگاه های آنلاین با دفتر مشارکت داشته اند.

صادقی تاکید نمود: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از نخستین روز های شیوع کرونا به شکل فعالانه و مستمر موضوع آگاهی بخشی و هدایت به دانشجویان و همچنین ابلاغ به روز شده پروتکل های بهداشتی را که با همکاری مراکز بهداشت تهیه شده بود، دنبال نموده است و تا زمان اعلام شرایط سفید در کشور به فعالیت های خود در این حوزه ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 971

به "اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم با حضور وزیر علوم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم با حضور وزیر علوم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید