ارتقای کیفی 3 محصول تجاری ایران خودرو

به گزارش مالکوم، ایران خودرو دیزل در امسال توانست علاوه بر تحقق شعار جهش فراوری سطح کیفیت سه محصول خود را ارتقا دهد.

ارتقای کیفی 3 محصول تجاری ایران خودرو

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، با بیان این خبر، گفت: محصولاتی نظیر کامیون واگن هود با افزایش سطح کیفی از دو به سه ستاره، کشنده فوتون از سه به چهار ستاره و نیز مینی بوس آریان از دو به سه ستاره، پیروز شدند کارنامه این شرکت را در سال جهش فراوری درخشان نمایند.

جواد توسلی مهر، با اشاره به تعهد حدود دو هزار میلیارد تومانی ایران خودرو دیزل به بازار، اعلام کرد: در حال حاضر 1500 دستگاه واگن هود، 215 دستگاه اتوبوس و تعدادی مینی بوس و ون در برنامه فراوری قرار گرفته است. در هشت ماهه گذشته نیز حدود 750 دستگاه واگن هود فراوری شده است. برای اجرای تعهداتی که موعد تحویل آن ها تا انتهای سال جاری است، باید رشد 400 درصدی را در فراوریاتمان محقق کنیم.

وی با بیان این که با انسجامی که میان تمامی کارکنان دیزل ایجاد شده، در آذرماه سال جاری 358 دستگاه واگن هود فراوری شد، اعلام کرد: این رقم تقریبا برابر با 50 درصد فراوری این محصول در هشت ماهه گذشته بوده و جهش بزرگی است که در ایران خودرو دیزل رخ داده است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به این که فراوری اتوبوس که برای هشت سال متوقف شده بود، از آذرماه سال گذشته مجددا راه اندازی و فراوری این محصول از سر گرفته شده است، اظهار کرد: در پی این اقدام که از سال گذشته برنامه ریزی آن شروع و در تیرماه سال جاری محقق شد، تعهدات قابل توجهی در حوزه اتوبوس شهری ایجاد شد. این اتفاق موجب شد تا هم ایران خودرو دیزل رونق مالی را تجربه کند و هم در میان فراوری نمایندگان داخلی سرآمد گردد.

وی با بیان این که فراوری ایران خودرو دیزل در حوزه اتوبوس، نسبت به رقبای خود از شرایط بهتری برخوردار است، گفت: تا به امروز سفارش فراوری حدود 648 دستگاه اتوبوس را دریافت نموده ایم. از این تعداد 215 دستگاه تا سرانجام سال تحویل می گردد. در حال حاضر نیز حدود 85 دستگاه از این تعداد فراوری و 79 دستگاه نیز تجاری سازی و تعدادی از آن ها به سازمان شهرداری ها و دهیاری های شهر های مختلف کشور ازجمله تهران تحویل شده است.

توسلی مهر با بیان این که در سال آینده با برنامه ریزی های اجرا شده، فراوری روزانه اتوبوس نسبت به سال جاری حدود 100 درصد رشد خواهد نمود، توضیح داد: در حوزه خودرو های کاربردی و سفارشی نیز، برای فراوری آمبولانس مذاکرات خوبی با سازمان اورژانس کشور داشتیم که بر اساس آن مقرر شده است تا احتیاج حدود دو هزار و 100 دستگاه آمبولانس این سازمان را تامین کنیم. هم چنین مذاکرات فراوری 20 دستگاه بیمارستان سیار برای یکی از مراکز درمانی انجام گرفته و در حال پیگیری برای تنظیم و عقد قرارداد آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1337

به "ارتقای کیفی 3 محصول تجاری ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفی 3 محصول تجاری ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید