اسرار زندگی ملانی ترامپ و نفوذش درکاخ سفید

به گزارش مالکوم، براساس گزیده ای از کتاب در حال چاپ هنر رفتار او: داستان ناگفته از ملانیا ترامپ که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، بانوی اول آمریکا علی رغم آنکه درخصوص بیشتر مسائل سکوت می نماید اما به طرزی باورنکردنی نقش بانفوذی در کاخ سفید ایفا می نماید.

اسرار زندگی ملانی ترامپ و نفوذش درکاخ سفید

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، گزیده این کتاب ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا را به عنوان یک برنامه ریز قاطع اما ساکت در محل سکونت خانواده خود در کاخ سفید توصیف می نماید.

شون اسپایسر، سخنگوی اول کاخ سفید به ماری جردن، نویسنده این کتاب گفت: ملانیا کاملا پشت پرده واقع شده است اما به طرز باورنکردنی بانفوذ است.

اسپایسر اضافه نمود: ملانیا از آن دسته افرادی نیست که وارد اتاق گردد و بگوید فلان شخص را استخدام و فلان شخص را اخراج کن. اما نظراتش درباره مسائل مطرح را به رئیس جمهور می گوید و دونالد ترامپ نیز تمایل دارد تا توافق نظر خود با همسرش را ابراز کند.

جردن در این کتاب می نویسد: ملانیا ترامپ در ابتدا از عنوان بانوی اول استقبال نکرد و بسیار تقلا کرد تا خودش را با زندگی زیر ذره بین و نقدها گسترده ای که همسرش دائما دریافت می نماید، وفق دهد.

این کتاب همچنین تاکید دارد که ملانیا از خیانت ها و بدرفتاری های ادعا شده همسرش با زنان هنگامی آگاه شد که این موضوع در ملاءعام فاش شد و ملانیا دیگر در کاخ سفید زندگی می کرد.

این اتهامات که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آنها را رد نموده، در اوایل دوران ریاست جمهوری اش مطرح شدند. ملانیا ترامپ در آن موقع در مصاحبه ای که با شبکه ای بی سی نیوز داشت از موضوع ادعاهای خیانت همسرش به وی بسیار با بی اعتنیایی عبور کرد و گفت: مردم می توانند برآورد نمایند اما من کارهای مهم تری دارم که باید به عنوان یک همسر و یک مادر انجام دهم.

این کتاب همچنین مدعی است که ملانیا که در ماه های آغازین دوره ریاست جمهوری همسرش همچنان در شهر نیویورک زندگی می کرد، توسط افرادی که فکر می کردند اگر ملانیا در کنار ترامپ باشد، رئیس جمهور دیگر توییت های نامناسبی نمی نویسد و رفتارهای غیرمنتظره ای از خود انجام نمی دهد برای نقل مکان به واشنگتن و زندگی در کاخ سفید تحت فشار گذاشته شده بود.

منابع به جردن گفته اند که زمانی که دونالد ترامپ وارد کاخ سفید شد، ملانیا در میانه فرایند مذاکره درباره توافق اقتصادی اش با ترامپ قرار داشت. جردن مدعی است که ملانیا از زمان اقامتش در نیویورک و عدم همراهی اش با ترامپ برای اقامت در کاخ سفید به عنوان اهرم فشاری برای به دست آوردن امتیازات بیشتر استفاده کرد.

این نویسنده اشاره نمود که توافقات قبل و بعد از ازدواج در میان همسران قبلی ترامپ نیز رایج بوده است.

این در حالی است که استفانی گریشام، سخنگوی پیشین کاخ سفید ادعاهای مطرح شده در این گزیده را رد کرد اما به طور خاص به هیچ یک از این ادعاها نپرداخت.

گریشام گفت: و باز هم یک کتاب دیگر درباره ملانیا ترامپ با اطلاعات و منابع غلط. این کتاب به ژانر داستانی و تخیلی تعلق دارد! ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 985

به "اسرار زندگی ملانی ترامپ و نفوذش درکاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار زندگی ملانی ترامپ و نفوذش درکاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید