اقدام جالب پلیس پس از دستگیری زنان دزد!

به گزارش مالکوم، تصمیم جالب افسر پلیس پس از دستگیری دو زن دزد و فرزندان آنها در فروشگاه به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

اقدام جالب پلیس پس از دستگیری زنان دزد!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، اقدام جالب مامور پلیس که برای دو زن دزد و بچه ها آن ها ناهار روز کریسمس تهیه نموده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

افسر مِت لیما روز 20 دسامبر پس از آنکه توسط یک نگهبان امنیتی در جریان سرقت از سوپرمارکتی در ماساچوست نهاده شد در محل حادثه حاضر شد. نگهبان فروشگاه این دو زن و بچه ها آن ها را حین ارتکاب سرقت در سوپرمارکت به دام انداخته بود.

هنگامی که افسر لیما به سوپرمارکت رسید یکی از دو زن را به گوشه ای برد و آغاز به صحبت با او کرد. افسر لیما پس از صحبت با این دو زن متوجه شد آن ها در شرایط بسیار سختی زندگی می نمایند و برای تهیه ناهار کریسمس برای بچه ها مجبور به سرقت از فروشگاه شده اند.

افسر لیما در این باره به یکی از تلویزیون های محلی گفت: وقتی با آن زن صحبت کردم متوجه شدم حتی پول برای تهیه ناهار کریسمس را ندارند. وقتی اجناسی را که دزدیده بودند آنالیز کردند دیدم همه آن ها مواد غذایی هستند.

لیما اضافه نمود: وقتی دو کودک را دیدم یاد بچه های خودم افتادم و با خودم گفتم باید به آن ها یاری کنم. معین بود که آن ها احتیاج مبرم به یاری داشتند بنابراین تصمیم گرفتم از پول خودم برای آن ها غذا تهیه کنم. آن ها از خوشحالی سر از پا نمی شناختند و از من تشکر کردند. من مطمئنم افراد زیادی هستند که در موقعیت های مشابه به دلیل گرفتاری و شرایط سخت زندگی دستگیر و روانه دادگاه می شوند.

لازم به ذکر است؛ این اقدام انسان محبت آمیز افسر لیما موجب شد تا رئیس پلیس محلی از وی قدردانی کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1345

به "اقدام جالب پلیس پس از دستگیری زنان دزد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب پلیس پس از دستگیری زنان دزد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید