انگلیس به اخراج دیپلمات های اروپایی از سوی روسیه واکنش نشان داد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزیر امور خارجه انگلیس به اخراج دیپلمات های اروپایی توسط روسیه واکنش نشان داد.

انگلیس به اخراج دیپلمات های اروپایی از سوی روسیه واکنش نشان داد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، دومینیک راب با انتقاد از این اقدام روسیه، در صفحه توئیتر خود نوشت: اخراج دیپلمات های آلمان، لهستان و سوئد از روسیه تلاشی ناپخته برای منحرف کردن توجهات از اقدام روسیه در هدف قرار دادن رهبران مخالف، معترضان و روزنامه نگاران است.

وزیر امورخارجه انگلیس همچنین اضافه نمود که لندن در برابر این اقدام با دوستان اروپایی خود همبستگی دارد.

گفتنی است که وزارت خارجه روسیه روز آدینه با تأیید گزارش های پیشین اظهار داشت که این کشور سه دیپلمات از کشورهای آلمان، لهستان و سوئد را به دلیل شرکت در راهپیمایی های غیرقانونی در حمایت از آلکسی ناوالنی منتقد روس به عنوان عنصر نامطلوب شناسایی و در نتیجه، از خاک روسیه اخراج نموده است.

این وزارتخانه در ادامه اظهار داشت که دولت روسیه انتظار دارد در آینده هیأت های نمایندگی پادشاهی سوئد، جمهوری لهستان و جمهوری فدرال آلمان و کارکنان سفارتخانه این کشورها در مسکو به طور دقیق هنجارهای حقوق بین الملل را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1376

به "انگلیس به اخراج دیپلمات های اروپایی از سوی روسیه واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به اخراج دیپلمات های اروپایی از سوی روسیه واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید