بازیکن تیم ملی تایلند: ملاقات با ایران، بازی بزرگی برای فوتسال آسیا محسوب می گردد

به گزارش مالکوم، بازیکن تیم ملی فوتسال تایلند معتقد است که ملاقات تیمش مقابل ایران در یک چهارم نهایی، بازی بزرگی برای فوتسال آسیا به شمار می رود.

بازیکن تیم ملی تایلند: ملاقات با ایران، بازی بزرگی برای فوتسال آسیا محسوب می گردد

با تور 7 روزه تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 11:30 فردا (پنجشنبه - به وقت ایران) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تایلند می رود.

سوفاووت تیانکلانگ یکی از مهم ترین بازیکنان تایلند محسوب می گردد. این بازیکن سال گذشته در لیگ برتر ایران و در تیم مس سونگون توپ می زد و می توان گفت که شناخت خوبی از فوتسال ایران دارد. تیانکلانگ در سال 2013 به عنوان بهترین بازیکن آسیا و گل او به کوبا، به عنوان بهترین گل جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا انتخاب شد.

سوفاووت در گفت وگو با سایت AFC درباره ملاقات حساس مقابل ایران گفت: این مسابقه نه تنها برای رقابت های قهرمانی آسیا، بلکه برای فوتسال آسیا مسابقه بزرگی خواهد بود. ما بارها با ایران بازی نموده ایم. آنها همواره بازی های تماشاگرپسند و هیجان انگیزی ارائه می نمایند و مطمئنم در این بازی هم همینگونه خواهند بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 660

به "بازیکن تیم ملی تایلند: ملاقات با ایران، بازی بزرگی برای فوتسال آسیا محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم ملی تایلند: ملاقات با ایران، بازی بزرگی برای فوتسال آسیا محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید