بازی ها باید لغو گردد، با این شرایط به قهرمانی نزدیک شدیم

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار گردید که این بازی با فزونی 3 بر یک سرخپوشان به خاتمه رسید. وحید امیری (9)، بشار رسن (16) و مهدی ترابی (64 - پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد فرجی (52) برای شهر خودرو گل زدند.

بازی ها باید لغو گردد، با این شرایط به قهرمانی نزدیک شدیم

محمد انصاری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم یک تیم قدرتمند را شکست دهیم البته شهر خودرو هم بازی خوبی برابر ما انجام دادو حتی به یک گل هم دست پیدا کرد اما در انتها این پرسپولیس بود که توانست به سه امتیاز دست یابد.

وی در مورد لغو بازی ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: باید به فکر سلامتی همه باشیم، به نظر من بهتر است بازی ها برگزار نشود تا خدایی نکرده باز هم شاهد اتفاقات بد نباشیم.

انصاری در پاسخ به ای پرسش که اگر نتیجه بازی برابر سپاهان به سود شما رقم بخورد قهرمان خواهید شد یا خیر، گفت: شرایط به گونه ای است که راه قهرمانی برای ما هموار است اما باید منتظر بمانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در انتها اعلام نمود: بازی بدون تماشاگر هیچ ارزشی ندارد بنابراین بهتر است با شرایط موجود بازی ها لغو شده و پس از ریشه کن شدن این بیماری طرفداران هم بتوانند به استادیوم آمده و بازی را تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 763

به "بازی ها باید لغو گردد، با این شرایط به قهرمانی نزدیک شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ها باید لغو گردد، با این شرایط به قهرمانی نزدیک شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید