برانکو: چرا همیشه من مقابل کی روش کوتاه بیایم؟

به گزارش مالکوم، چرا همیشه من باید کوتاه بیایم؟ از وقتی اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می گردد.

برانکو: چرا همیشه من مقابل کی روش کوتاه بیایم؟

به گزارش خبرنگاران ، اختلاف کی روش و برانکو حوصله مان را سر برده. هر بار یکی می گوید و دیگری پاسخ می دهد اما آیا کسی یادش می آید که اختلاف ها از کجا شروع شد؟ اهمیتی هم ندارد البته. مهم این است که هم آنها برای از میان برداشتن کدورت ها قدم بردارند و هم ما دیگر هیزم به آتش اختلاف شان نریزیم.

اختلافی که برانکو ایوانکوویچ در تازه ترین مصاحبه اش این طور به آن اشاره نموده: کی روش با همه اختلاف نظر دارد. او با چه کسی اختلاف ندارد؟ اما من با هیچ کس اختلاف ندارم. تا به حال شنیده اید علیه کی روش حرفی بزنم؟ نه، اما بعد از جام جهانی کی روش همیشه علیه من صحبت می کرد. آن مصاحبه ای که البته خاص بود. او 10 پست علیه من در فیسبوکش منتشر نموده بود. من کِی علیه او صحبت کردم؟

ریشه اختلاف های کی روش و برانکو را شاید بتوانیم در شایعه ای بیابیم که از حضور دوباره مرد کروات روی نیمکت تیم ملی گفته بود و حالا او درباره اش می گوید: واقعا مشکل کجاست؟ مگر قرارداد کی روش تمام شده؟ بگذارید موضوع را کاملا باز کنیم. من هیچ وقت با هیچ کس درباره راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران صحبت نکردم اما آیا فدراسیون این حق را دارد که با گزینه های مدنظرش مذاکره کند؟ مگر کی روش با کره جنوبی، مکزیک و اروگوئه و ... مذاکره نکرد؟ چرا او حق دارد مذاکره کند اما فدراسیون این حق را ندارد؟

یعنی باید بپذیریم که فدراسیون و برانکو حرف هایشان را با هم زده بودند؟ پاسخ سرمربی پرسپولیس، منفی است: نه، هیچ صحبتی با من نشده بود اما باز هم می گویم فدراسیون چرا نباید حق داشته باشد با گزینه های مدنظرش مذاکره کند؟ تیم ملی باید بدون سرمربی بماند؟ یا کی روش مادام العمر قرار است سرمربی تیم ملی ایران باشد؟ به هر حال بعد از کی روش یک نفر می آید. بعد از برانکو ایوانکوویچ هم یک نفر باید به پرسپولیس بیاید.

و بعد از یادآوری مصاحبه اخیرش که تکذیب هم شد، گفته: من هیچ وقت نگفتم کی روش بدون موفقیت از تیم ملی ایران اخراج می شو. و اصلا خودم را درگیر این مسئله نمی کنم. من مربی پرسپولیس هستم و وقتی قراردادم را دو سال دیگر تمدید نموده ام، یعنی دلم می خواهد در پرسپولیس بمانم. حالا اینکه کی روش چگونه می خواهد کارش را تمام کند، مشکل من نیست.

بخشی از اختلاف کی روش و برانکو به یکی از اردوهای تیم ملی در امارات برمی گردد که پروفسور مخالفش بود و بازیکنانش از اردو اخراج شدند. جالب اینکه بر خلاف ادعای مدیرعامل آن روزهای پرسپولیس، ایوانکوویچ گفته که چنین اردویی در برنامه نبوده: تا آنجا که یادم می آید، کی روش بازیکنان پرسپولیس را از اردو اخراج کرد. البته من هم مخالف بودم چون آن اردو در برنامه نبود و به یک باره آمدند و به من گفتند فردا می خواهند بازیکنان را به دبی ببرند.

بعد هم در توجیه اعتراض آن روزش به سرمربی تیم ملی ادامه داده: چرا همیشه من باید کوتاه بیایم؟ از وقتی اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می گردد. آیا تا به حال کسی نسبت به عملکرد مربی دروازه بانان تیم ملی واکنشی نشان داده؟ دولت و فدراسیون فوتبال ایران پول و نان او لوپز را می دهد اما او خارجی ها را علیه باشگاه های ایرانی تشویق می نماید. بعد شما می گویید من کوتاه بیایم. اتفاقا خودم هم اصلا دوست ندارم درگیر این مسائل شوم چون آن را پایین تر از شأن خودم می دانم. همیشه گفته ام من، پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی ام حامی تیم ملی هستیم و فرقی هم نمی نماید چه کسی سرمربی تیم ملی است.

از جمله های بعدی برانکو هم این طور برمی آید که قرار نیست صلحی اتفاق بیفتد: من این رابطه را خراب ننموده ام و واقعا متوجه اتفاقات نمی شوم چرا که هیچ وقت با کسی مشکل نداشته ام.

مهم ترین حرف های برانکو ایوانکوویچ اما چیزی است که او در واکنش به شایعه جدایی اش به زبان آورده: پیشنهادات زیادی دارم. در کار ما آینده هیچ وقت معلوم نیست و به قول معروف چمدان مربیان همیشه آماده است. نمی دانیم سرنوشت ما را به کدام مسیر می برد. من چند ماه قبل هم پیشنهادی داشتم که دو برابر مبلغ دریافتی ام از پرسپولیس بود اما پس از مشورت و توافق با کادر فنی ام تصمیم گرفتیم بمانیم. البته می دانستیم باشگاه موقعیت خیلی سختی دارد اما دلمان نیامد پرسپولیس و طرفداران را در این شرایط سخت تنها بگذاریم. نمی خواستیم بعدا بگویند بزدل بودند و رفتند . برای همین ماندیم.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 102

به "برانکو: چرا همیشه من مقابل کی روش کوتاه بیایم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: چرا همیشه من مقابل کی روش کوتاه بیایم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید