برگومی: کرونا را دستکم گرفتم و دچارش شدم!

به گزارش مالکوم، اسطوره اینتر از ابتلا به ویروس مهلک کرونا اطلاع داد.

برگومی: کرونا را دستکم گرفتم و دچارش شدم!

به گزارش خبرنگاران، جوزپه برگومی، اسطوره اینتر ادعا کرد به ویروس کرونا مبتلا شد اما به طور کامل بهبود یافت.

او در خصوص شیوع ویروس کرونا در ایتالیا گفت: در ابتدای ماه مارس بیمار بودم و مشکل بویایی داشتم اما ریه هایم مسئله ای نداشتند. شانس با من یار بود که آنتی بادی در بدنم وجود داشت اما برایم شرح دادند این آنتی بادی ها به طور صد در صد از من محافظت نمی نماید زیرا ویروس کرونا تغییر پیدا می نماید. اگر دوباره ویروس را بگیرم، به شکل خفیف خواهد بود. نترسیده بودم اما خیلی احساس سرما می کردم. 2 بخاری کنارم روشن بود. در ابتدا فکر می کردم آنفولانزا گرفته ام اما تست کرونا مثبت شد.

برگومی اضافه نمود: دوستانم مسخره می کردند و می گفتند به خاطر این است که زیاد به کرونا فکر می کنم اما حالم واقعا خوب نبود. تمام مدت درد داشتم. ضعیف بودم. از درد نمی توانستم بنشینم. پاهایم تمام مدت درد می کرد. در نهایت خوب شدم اما بیماری حدود 20 تا 25 روز ادامه داشت. حالا حالم کاملا خوب است و دوباره دویدن را شروع نموده ام.

او در ادامه توضیح داد: احمق بودم و این بیماری را دستکم گرفته بودم. 21 فوریه یکی از اعضای آموزشگاه اینتر ذات الریه گرفت و دیگر بعد از آن تمرین را تعطیل کردیم. 26 فوریه در ناپل بودم تا در خصوص بازی مقابل بارسلونا نظر بدهم و بعد به پروجا رفتم تا بازی مقابل بنونتو را تماشا کنم. فکر می کنم قبل از ابتلا، این بیماری را دستکم گرفتم و با افراد زیادی در تماس بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 955

به "برگومی: کرونا را دستکم گرفتم و دچارش شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگومی: کرونا را دستکم گرفتم و دچارش شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید