بهره برداری از 79 پروژه در هفته دولت در کامیاران

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/کردستان فرماندار کامیاران با اشاره به بهره برداری از 79 پروژه در شهرستان کامیاران گفت که برای افتتاح این پروژه ها بیش از 27 میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره برداری از 79 پروژه در هفته دولت در کامیاران

الماسی، فرماندار کامیاران امروز پنجشنبه(6شهریور) ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به پیروزیت های اخیر دولت در حوزه بین الملل اظهار کرد که علارغم تحریم های ظالمانه در تبدیل استان کردستان به کارگاه عمرانی در همه حوزه های زیرساختی و اشتغال پیروز بوده ایم.

وی اضافه نمود که 79 پروژه در هفته دولت با اعتبار بالغ بر 27 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار کامیاران توضیح داد که در بخش کشاورزی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، در بخش آب رسانی یک میلیارد و 900 میلیون تومان و در بخش آبخیزداری نیز یک میلیارد و 900 تومان هزینه شده که برای اولین بار شاهد خیزش سفره های آب زیرزمینی در کامیاران بوده ایم.

وی مطرح نمود که 2میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه راه، یک میلیارد و 850 میلیون تومان در شهرداری و 10 میلیارد تومان در حوزه گازرسانی هزینه شده که ظریب نفوذ گاز را در شهرستان کامیاران به 99 درصد رسانده است.

الماسی ادامه داد که در حوزه ارتباطات و مخابرات، 23 مرکز دایم با اعتبار 930 میلیون تومان در روستاهای شهرستان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه کامیاران قطب فرهنگی استان و کشور است گفت که جشنواره هوره و سیاچمانه، یادواره شهدا و غیره را در شهر کامیاران برگزار نموده ایم.

فرماندار کامیاران گفت: در دولت تدبیر و امید به حوزه روستایی توجه زیادی شده و اعتبارات نقدی که به دهیاری پرداخت شده در طول تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است.

الماسی اظهار کرد که در حوزه اشتغال نیز 60 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شده که موجبات توسعه روستایی و بازگشت معکوس مردم به روستاها را رقم زده است.

وی اضافه نمود که 24 میلیارد تومان خرید تضمینی گوجه فرنگی در کامیاران در سال گذشته خریداری شده و سال جاری نیز برای خرید تضمینی برنامه هایی داریم.

فرماندار کامیاران با اشاره به افتتاح گاوداری آهنگران و گلخانه ماویان توضیح داد که صدور مجوز برای واحدی به سرمایه گذاری 230 میلیارد تومان در کامیاران را برای تکمیل زنجیره فرآوری محصولات کشاورزی داشته ایم.

وی مطرح نمود که پروژه بیمارستان 100 تخته خوابی استارت خورده که انتظار یاری های استانی برای کلک زنی این پروژه را داریم.

الماسی در انتها یادآور شد که ادارات کامیاران در بخش استانی و کشوری مقامات ممتازی را به دست آورده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1114

به "بهره برداری از 79 پروژه در هفته دولت در کامیاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 79 پروژه در هفته دولت در کامیاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید