تدابیر خاص برای حضور پرسپولیس در قطر

به گزارش مالکوم، شیوع جهانی ویروس کرونا باعث برگزاری متمرکز ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان 2020 در کشور قطر شد.

تدابیر خاص برای حضور پرسپولیس در قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

پرسپولیس که به قهرمانی در منطقه غرب رسید در حالی برای برگزاری ملاقات فینال منتظر نماینده شرق آسیاست که بازی‌های این ناحیه همچنان در کشور قطر در حال اجرا است. کشور قطر که میزبانی جام جهانی 2022 را بر عهده دارد سعی بر اجرای تمام طرح‌های خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته است. از این رو کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با هماهنگی مسئولان ورزش کشور قطر تمام اختیارات لازم برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2020 را در اختیار گرفته است.

پرسپولیس همچون رقیب شرقی خود در فینال این رقابت‌ها در یکی از بهترین هتل‌های شهر دوحه مستقر می‌شود که تمام اعضای این تیم در طول مدت اقامت خود به قرنطینه خواهند رفت. ظرفیت اتاق‌های این هتل به طور رایگان در اختیار باشگاه پرسپولیس برای برگزاری فینال قرار می‌گیرد. همچنین قرار است دو دستگاه اتوبوس با امکانات ویژه به همراه دو دستگاه ون تشریفاتی به طور شبانه روز در اختیار سرخ‌ها قرار بگیرد.

البته هیچ‌یک از اعضای این تیم تا زمان برگزاری بازی حق خروج از هتل خود را ندارند و با توجه به اینکه بیشتر اتاق‌های این هتل در اختیار پرسپولیس است می‌توانند در ساعات تعیین قبل و بعد از هر تمرین در لابی حاضر شوند. مجموعه بدنسازی این مجموعه نیز بطور کامل در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد و ساعات تمرینات این تیم طوری تنظیم شده است که با ترافیک شهری دوحه تداخل نداشته باشد. بازیکنان پرسپولیس در مدت زمان حضور خود برای ملاقات فینال، دو بار مورد آزمایش تست کرونا قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال پرسپولیس 29 آذرماه امسال ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمان منطقه شرق در استادیوم الجنوب قطر برگزار می‌کند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1228

به "تدابیر خاص برای حضور پرسپولیس در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر خاص برای حضور پرسپولیس در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید