ترامپ توافق نامه جدید سه جانبه با مکزیک و کانادا را امضا می نماید

به گزارش مالکوم، یک مسئول در کاخ سفید اظهار داشت که دونالد ترامپ چهارشنبه آینده توافق نامه تجاری جدید سه جانبه میان آمریکا، کانادا و مکزیک را امضا خواهد نمود.

ترامپ توافق نامه جدید سه جانبه با مکزیک و کانادا را امضا می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته این مقام مسئول قرار است دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه توافق نامه جدیدی را امضا کند که گفت وگوها بر سر آن بسیار طولانی شد.

از همان ابتدا که ترامپ به ریاست جمهوری رسید با توافق نامه تجاری معروف به آلنا که از سال 1994 کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک را به یکدیگر متصل می نماید، مخالفت نموده بود چرا که معتقد بود موجب از دست رفتن شغل های زیادی در ایالات متحده شده است.

در نهایت، پس از مذاکرات طولانی و ماجراهای بی شمار، کنگره آمریکا اواخر ماه ژانویه یک توافق نامه جدید سه جانبه میان این کشورها به تصویب رساند که به نوعی پاکسازی آلنا محسوب می گردد. به طور مثال نوآوری های زیست محیطی ارائه می دهد، اما مهم تر از همه باید تفاوت های بکارگیری کارگران سه کشور را کاهش دهد تا از جابجایی های گسترده جلوگیری گردد.

توافق نامه جدید پیش از این در 10 دسامبر گذشته توسط مکزیک تصویب شده بود و اکنون باید در هفته های آینده توسط کانادا به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 758

به "ترامپ توافق نامه جدید سه جانبه با مکزیک و کانادا را امضا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ توافق نامه جدید سه جانبه با مکزیک و کانادا را امضا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید