توافق اولیه بارسلونا و آگوئرو برای انتقال به نوکمپ

به گزارش مالکوم، باشگاه بارسلونا اولین گام برای به خدمت گرفتن هموطن و دوست صمیمی لیونل مسی را برداشت.

توافق اولیه بارسلونا و آگوئرو برای انتقال به نوکمپ

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بهابادی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، خوان لاپورتا رئیس نو باشگاه بارسلونا اولین قدم برای جلب رضایت لیونل مسی و نگه داشتن او در نوکمپ برداشت و زمینه پیوستن هموطن و دوست صمیمی اش سرخیو آگوئرو به آبی و اناری ها را فراهم آورد.

آگوئروی 32 ساله تا خاتمه فصل جاری با منچسترسیتی قرارداد دارد و طبق اعلام خودش از این تیم جدا خواهد شد. بارسلونا هم فوراً برای جذب او دست به کار شده است چرا که نه تنها بازیکن آزاد است و در شرایط مالی نابسامان فعلی اش دیگر مجبور نیست پولی بپردازد بلکه به واسط ورود او می تواند لیونل مسی را هم به ماندن در نوکمپ متقاعد کند.

آگوئرو هموطن و هم تیمی مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین است اما رابطه میان این دو نفر فراتر از اینهاست و آنها دوستانی صمیمی هم برای یکدیگر هستند.

به گزارش نشریه اسپورت، توافق اولیه آگوئرو و بارسلونا برای عقد قراردادی 2 ساله است و مهاجم سابق تیم ایندپندینته برای اینکه بتواند رؤیای خود برای بازی در کنار مسی را محقق کند حاضر شده به بارسلونا برای پرداخت حقوقش تخفیفی قابل توجه بدهد. گویا نظر رونالد کومان، سرمربی بارسلونا هم نسبت به جذب آگوئرو مثبت است مشروط بر اینکه این خرید بارسلونا را از کوشش برای خرید هموطن او ممفیس دپای از تیم لیون منصرف نکند.

ظاهراً به جز بارسلونا، یوونتوس هم خواستار جذب آگوئرو است و به او پیشنهاد داده اما خود او ترجیح می دهد که در کنار مسی بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1636

به "توافق اولیه بارسلونا و آگوئرو برای انتقال به نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه بارسلونا و آگوئرو برای انتقال به نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید