شرح در خصوص خبر خداحافظی استراماچونی در رختکن استقلال

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، فرشید باقری پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان در استادیوم آزادی گفت: بازی کاملا در اختیار ما بود. ما همه کار در این دیدار انجام دادیم، گل زدیم، موقعیت های گل داشتیم و باید این دیدار را با پیروزی به سرانجام می رساندیم اما متاسفانه در ثانیه های سرانجامی و در وقت های تلف شده وقت اضافه گل بدی را دریافت کردیم و نتوانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

شرح در خصوص خبر خداحافظی استراماچونی در رختکن استقلال

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد استراماچونی در رختکن با بازیکنان خداحافظی نموده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع شایعه است. ما از از سرمربی تیممان حمایت می کنیم و مطمئن باشید او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

هافبک استقلال تهران در خصوص مصدومیتش در اواخر دیدار مقابل فولاد هم گفت: با تشخیص کادر پزشکی باید ام. آر. آی بگیرم و بعد وضعیتم معین خواهد شد و الان نمی توانم چیزی در این مورد بگویم.

باقری توضیح داد: ما فقط بدشان هستیم و نمی دانم چرا توپ هایمان به گل تبدیل نمی گردد و ما در ثانیه های خاتمهی از حریف گل دریافت می کنیم.

وی در خصوص عملکرد فغانی هم اضافه کرد: اجازه دهید در این خصوص کارشناسان نظر بدهند و من نمی توانم حرفی در این مورد بزنم.

هافبک استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که امروز، آبی پوشان در زمین شاداب نبودند ادامه داد: با صحبت شما کاملا مخالفم زیرا ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی فقط توپ هایمان به گل تبدیل نشد و این حرف شما را هرگز نمی پذیرم.

وی در خاتمه گفت: مجبورم دوباره از یک جمله کلیشه ای استفاده کنم و فقط از طرفداران عذرخواهی کنم. آنها امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند ولی بدشانس بودیم و در ثانیه های خاتمهی گل خوردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 324

به "شرح در خصوص خبر خداحافظی استراماچونی در رختکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح در خصوص خبر خداحافظی استراماچونی در رختکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید