توقف جست وجوی مفقودین شناور بهبهان در آب های عراق و کویت

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از توقف عملیات جست وجوی مفقودین شناور باری بهبهان در آب های عراق خبر داد و گفت: عملیات مشترک دریایی و هوایی برای جست وجوی مفقودان شناور غرق شده بهبهان در آب های کویت که امروز انجام شد نیز بی نتیجه ماند.

توقف جست وجوی مفقودین شناور بهبهان در آب های عراق و کویت

نورالله اسعدی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط جست وجوی دو سرنشین مفقودشده شناور باری بهبهان اظهار کرد: جست وجوی این دو سرنشین مفقودشده، در نزدیکی خور عبدالله عراق که محل حادثه و غرق شدن شناور بود، متوقف شده است زیرا هیچ اثری از این افراد در این منطقه وجود ندارد.

وی اضافه نمود: عملیات جست وجو امروز (29 خردادماه) توسط شناور ناجی 4 و دو شناور کویتی و یک بالگرد در آب های کشور کویت نیز آغاز شد اما این عملیات نیز بی نتیجه ماند.

اسعدی گفت: با توجه به جریان های دریایی و جهت ورزش باد و امواج احتمال ورود مفقودین شناور باری بهبهان به آب های کشور کویت وجود دارد و از این رو عملیات جست وجو در آب های این کشور انجام شد.

وی اضافه نمود: عملیات جست وجو در آب های کویت نیز هم اکنون متقوف شده است و تا به امروز برای ادامه عملیات در روزهای آینده تصمیم گیری نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 992

به "توقف جست وجوی مفقودین شناور بهبهان در آب های عراق و کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف جست وجوی مفقودین شناور بهبهان در آب های عراق و کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید