جایگزین قالیباف کی معرفی می گردد؟

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه شایعات در رابطه با استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بود اما محسن علیزاده، عضو ناظر شورای عالی بورس گفت: در جلسه روز گذشته، شورای عالی بورس استعفا رئیس سازمان بورس را پذیرفت.

جایگزین قالیباف کی معرفی می گردد؟

از طرفی شایعات زیادی در رابطه با جایگزین شدن حسینی، رئیس بورس انرژی به جای قالیباف اصل وجود دارد که علیزاده این جابه جایی را تکذیب کرد.

این در حالیست که طبق قانون وزارت اقتصاد و دولت 15 روز فرصت دارند تا جایگزینی برای قالباف اصل معرفی نمایند و تا زمان معرفی نفر جایگزین قالیباف اصل به کار خود در سازمان بورس ادامه خواهد داد.

ریزش بورس تقصیر وزارت صمت است؟

این در حالیست که بعضی از کارشناسان عقیده دارند قالیباف اصل قربانی استیضاح وزیر اقتصاد شده است و وزیر اقتصاد نیز در جریان جلسه دیروز مقصر ریزش های اخیر بورس را وزارت صمت معرفی کرد. تصمیمات وزارت صمت در رابطه با قیمت گذاری دستوری فولاد باعث فرایند نزولی گروه فلزات در بازار سهام شد و بورس تحت تاثیر این تصیمیم ریزش زیادی کرد.

وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون مالی مجلس از وزیر صمت گلایه کرد و گفت: بازار با قیمت گذاری های کالا ها میانه خوبی ندارد و به همین دلیل به اظهارات وزیر صنعت در باره موضوع فولاد واکنش نشان داد و در میان فعالان بازار این نگرانی شکل گرفت که شاید این موضوع شروعی برای بقیه کالا ها باشد. همچنین اجبار پالایشگاه ها به توزیع قیر با نرخ دولتی و یا لغو معافیت مالیاتی شرکت های معدنی روی بازار اثر منفی می گذارد، زیرا به سوددهی آن ها آسیب می زند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1369

به "جایگزین قالیباف کی معرفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین قالیباف کی معرفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید