جبران خسارت ناشی از کرونا برای واحدهای تولیدی زیان دیده

به گزارش مالکوم، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از خسارت واحدهای تولیدی زیان دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، از سوی دولت جبران می شود.

جبران خسارت ناشی از کرونا برای واحدهای تولیدی زیان دیده

به خبرنگاران به نقل از ایرنا، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختکمک در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: دولت مبلغی برای کمک به واحدهای تولیدی ورشکسته ناشی از شیوع ویروس کرونا و جبران قسمتی از این خسارت ها به صورت تسهیلات بانکی در کنار طرح مواسات و کمک های مومنانه در نظر گرفته است.

وی افزود: اطلاع رسانی برای بهره مندی بیشتر مردم حتی از دورترین نقاط چهارمحال و بختکمک برای استفاده از این فرصت ضرورت دارد.

عباسی شرح داد: به همین منظور واحدهای صنعتی و تولیدی ورشکسته و آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به درستی شناسایی و در مرحله بعدی برای رفع موانع تولید آن ها تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: مدیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارش عملکرد ارایه ندهند.

استاندار چهارمحال و بختکمک گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مسائل طرح های صنعتی و خدماتی مطرح و برای رفع آن ها چاره اندیشی شود.

وی گفت: بانک های چهارمحال و بختکمک موظفند اسناد روستایی را به مقدار ارزش ریالی محل اجرای طرح بپذیرند.

عباسی تاکید کرد: در صورت نپذیرفتن این مصوبه وزارت اقتصاد و دارایی از سوی مدیران بانک ها، مدیر مربوطه به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

وی افزود: واگذاری و انتقال سند زمین ها و املاک دستگاه های اجرایی دولتی با کاربری های گوناگون به دیگر دستگاه های اجرایی باید با قیمت روز باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 919

به "جبران خسارت ناشی از کرونا برای واحدهای تولیدی زیان دیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران خسارت ناشی از کرونا برای واحدهای تولیدی زیان دیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید