خبرنگاران استاد دانشگاه یزد از چهره های سرآمد علمی ایران معرفی گردید

به گزارش مالکوم، یزد - خبرنگاران -محمد مظلوم عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه یزد از سوی فدراسیون سرآمدان ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان یکی از این افراد در سال 99 انتخاب شده است.

خبرنگاران استاد دانشگاه یزد از چهره های سرآمد علمی ایران معرفی گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی دانشگاه یزد، این فدراسیون 100 نفر از سرآمدان علمی کشور را در سال 1399 از بین محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور انتخاب کرد و یکی از معیارهای مهم در انتخاب افراد ارزیابی مقالات محققان در نشریه های معتبر علمی بین المللی است.

فهرست این نشریات در وب سایت سرآمدان علمی موجود است و محققانی که در این نشریات و با وابستگی به یکی از مراکز علمی داخلی مقاله ای به چاپ رسانیده باشند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند و

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسته حمایتی متنوعی را برای حمایت از سرآمدان علمی، پیش بینی نموده است.

گرنت های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، حمایت از شرکت در کنگره های معتبر بین المللی و حمایت از جذب محقق پسا دکتری از جمله حمایت های برنامه ریزی شده برای توسعه تحقیق و پژوهش توسط چهره های علمی و نخبگان کشور است.

هدف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه ملی سرآمدان علمی، حمایت از محققان و پژوهشگرانی است که در حال حاضر از دستاوردهای پژوهشی معتبری برخوردار هستند و در چارچوب این برنامه سعی شده است تا فرآیند هر ساله انتخاب باعث ایجاد یک فضای رقابت علمی و پژوهشی گردد.

دانشگاه یزد اولین دانشگاه جامع کشور است که در سال 1366 در این شهر تأسیس شد، مجتمع دانشگاهی آن در حال حاضر دارای 14 دانشکده است که 400 نفر عضو هیئت علمی به کار آموزش و تدریس بیش از 12 هزار دانشجو فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1075

به "خبرنگاران استاد دانشگاه یزد از چهره های سرآمد علمی ایران معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاد دانشگاه یزد از چهره های سرآمد علمی ایران معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید