خبرنگاران بازیکنان یونین برلین برای مدتی نامشخص از دریافت دستمزد خود صرف نظر کردند

به گزارش مالکوم، تهران- خبرنگاران- بدنبال اعلام باشگاه بوندسلیگایی یونین برلین مبنی بر قرار دریافت این باشگاه در شرایط سخت و فوق العاده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بازیکنان این تیم برای مدتی نامشخص از دستمزد خود صرف نظر کردند.

خبرنگاران بازیکنان یونین برلین برای مدتی نامشخص از دریافت دستمزد خود صرف نظر کردند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

بوندسلیگا نیز همچون سایر لیگ های فوتبالی در سرتاسر دنیا به دلیل بحران کنونی که سلامت مردم دنیا را تهدید می نماید، به حالت تعلیق درآمده و در نتیجه آن، باشگاه ها دست کم تا ماه ها از دسترسی به منابع درآمدزایی خود محروم خواهند ماند.

در این بین، یونین برلین با انتشار بیانیه ای گفت: بازیکنان تیم اول باشگاه با چشم پوشی از حقوق خود موافقت کردند. مربیان و خدمه و پرسنل باشگاه نیز موافقت خود را با کاهش حقوق اعلام نموده اند. همزمان با این موضوع، ما با همکاری یکدیگر خود را به منظور از سر گیری کامل فعالیت بوندسلیگا در هر زمان، مهیا می کنیم.

البته این باشگاه اعلام نکرد که این موضوع چه مدت به همین منوال باقی خواهد ماند.

یونین برلین بدنبال اتحاد دوباره آلمان به لیگ دسته سه رفت و فصل گذشته برای نخستین بار به بوندسلیگا صعود کرد.

دِرک زینگلر رییس این باشگاه با استثنایی خواندن شرایط گفت: هدف باشگاه ما فوتبال است. اگر فوتبال نابود گردد، در نتیجه موجودیت ما تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. مدیریت، پرسنل و بازیکنان و خدمه در ماه های اخیر به سختی کوشش نموده اند تا از موفقیت مان در بوندسلیگا اطمینان حاصل نمایند. حالا آنها از مبلغ زیادی پول چشم پوشی می نمایند تا با هم از این بحران عبور کنیم.

بونین برلین نخستین فصل حضور خود را در بوندسلیگا قابل تحسین شروع نموده و هم اکنون با 30 امتیاز از 25 بازی در صندلی یازدهم جدول 18 تیمی این لیگ قرار گرفته است.

این در حالی است که براساس گزارش نشریه بیلد، بازیکنان و مقامات باشگاه بایرن مونیخ هم که در زمان توقف بوندسلیگا در 13 ماه مه صدرنشین بودند، با کاهش 20 درصدی دستمزد خود موافقت نموده اند.

هزینه های باشگاه بایرن مونیخ سال گذشته به 336 میلیون یورو رسید، یعنی حدود نصف درآمد این باشگاه؛ درآمدی که مشخصا به وسیله حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و حامیان مالی تامین می گردد و با توجه به تعطیلی بوندسلیگا که دست کم تا دوم آوریل برقرار خواهد بود، ضربه مالی قابل توجهی انتظار مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا را می کشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 817

به "خبرنگاران بازیکنان یونین برلین برای مدتی نامشخص از دریافت دستمزد خود صرف نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکنان یونین برلین برای مدتی نامشخص از دریافت دستمزد خود صرف نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید