خبرنگاران بیماران مبتلا به سرطان اهواز در محل درمان ،دارو را دریافت می کنند

به گزارش مالکوم، اهواز - خبرنگاران - مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: بیماران مبتلا به سرطان به منظور دریافت خدمات بهتر داروی خود را در محل درمان دریافت می کنند.

خبرنگاران بیماران مبتلا به سرطان اهواز در محل درمان ،دارو را دریافت می کنند

امید بن عباس عصر شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان در اداره کل مدیریت بحران گفت: بیماران مبتلا به سرطان که در پنج بیمارستان اروند، بقایی، گلستان، آریا و آپادانا شیمی درمانی می شوند بنا بر مصوبه ستاد کرونا از این پس می توانند دارو را از محل داروخانه همان بیمارستان دریافت کنند.

وی اضافه نمود: توزیع داروهای بیماران مبتلا به سرطان در محل درمان موجب می شود که نواقص مربوط به دارو با حضور پزشک در محل درمان برطرف شود و از تجمع این بیماران در دیگر داروخانه ها جلوگیری به عمل آید و دارو به میزان لازم در اختیارشان قرار گیرد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: از آنجایی که این دسته از بیماران بنا بر شرایط خاص خود ممکن است سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشند حضور آنان در داروخانه های شلوغ می تواند برای آنان خطرناک باشد.

توزیع غیرحضوری دارو برای نخستین بار در کشور

وی با برشمردن مسائل بیماران به ویژه بیماران خاص برای دریافت دارو در سطح استان توضیح داد: پیرو نشست های مختلفی که با دستگاه های متولی از جمله غذا و دارو، هلال احمر، پست، شرکت های بیمه و... داشتیم مصوب شد برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در اهواز داروهای بیماران پیوندی و بیماران مبتلا به ام اس از طریق پست و به صورت غیر حضور صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران پیش از این بیماران خاص و بیماران سرطانی در اهواز برای دریافت داروهای خود به داروخانه های امام جعفر صادق(ع) و داروخانه هلال احمر مراجعه می کردند که همین امر موجب شلوغی داروخانه ها و معطلی بیماران تا چندین ساعت می شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1194

به "خبرنگاران بیماران مبتلا به سرطان اهواز در محل درمان ،دارو را دریافت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیماران مبتلا به سرطان اهواز در محل درمان ،دارو را دریافت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید