خبرنگاران رای گیری انتخابات مجلس در 2 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه سرانجام یافت

به گزارش مالکوم، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ساعت 18 را انتها زمان رای گیری در حوزه های انتخابیه کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو اعلام کرد و گفت: رای گیری در این 2 حوزه انتخابیه تمدید نمی شود.

خبرنگاران رای گیری انتخابات مجلس در 2 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه سرانجام یافت

حسین خوش اقبال روز جمعه به خبرنگاران اضافه کرد: راس ساعت 18 درب تمام شعب بسته شد اما کسانی که در داخل شعبات حضور دارند می توانند رای بدهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه بار دیگر بر رعایت قوانین و جلوگیری کاندیداها از رفتارهای هیجانی و مخل امنیت طرفداران خود تاکید کرد و گفت: با هرگونه تخلف و اخلال در نظم عمومی حتما برخورد خواهد شد.

وی گفت که انتخابات در این 2 حوزه انتخابیه در کمال امنیت و آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گشت.

خوش اقبال گفت: شمارش آرا با خاتمه زمان رای گیری آغاز می شود و تلاش می شود که نتایج انتخابات در زمان کوتاهی اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، با آرای 661 هزار نفر از مردم استان 2 میلیون نفری کرمانشاه، دوم اسفند 1398 تکلیف 6 کرسی از هشت کرسی نمایندگی استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد اما رقابت در 2 حوزه و بر سر 2 صندلی دیگر به مرحله دوم کشید.

در دور نخست عبدالرضا مصری و محمد رشیدی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، آرش زره تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، علی رضایی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سید جواد حسینی کیا از سنقروکلیایی و شهریار حیدری از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب راهی خانه ملت شدند.

اما رقابت سلمان محمدی بابازیدی و ابراهیم عزیزی برای یک کرسی باقی مانده در شهرستان کرمانشاه و مجتبی بخشی پور و نادر نادری در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشیده است.

ابتدا بنا بود که انتخابات دور دوم 29 فروردین 1399 برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت و این انتخابات را هم پنج ماه عقب انداخت و به 21 شهریور موکول کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1128

به "خبرنگاران رای گیری انتخابات مجلس در 2 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رای گیری انتخابات مجلس در 2 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید