خبرنگاران سالانه بیش از هزار فراگیر در جهاد دانشگاهی اردکان آموزش می بینند

به گزارش مالکوم، یزد - خبرنگاران - رییس جهاد دانشگاهی اردکان گفت: با توجه به دوره های آموزشی گسترده در این واحد سالانه به طور متوسط ،هزار و 500 نفر فراگیر در رشته های مختلف آموزشی شرکت و گواهی نامه دریافت می نمایند.

خبرنگاران سالانه بیش از هزار فراگیر در جهاد دانشگاهی اردکان آموزش می بینند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سید ابوالفضل شاکر اردکانی روز چهارشنبه به مناسبت روز جهاد دانشگاهی(16 امرداد) در گفت و گو با خبرنگاران این دوره ها را زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، رایانه و فناوری اطلاعات، حسابداری و مدیریت، فرهنگ و هنر ، کشاورزی ،آموزش کارکنان دولت،صنایع و کارخانه ها ذکر کرد.

وی اضافه نمود: این مرکز با همکاری حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی یزد در پی جذب و انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی و آزمایشگاهی صنایع و سازمان های دولتی و خصوصی، با بهره مندی از علم روز و دستگاه های مجهز در زمینه های آزمایشگاه تشخیص طبی، پژوهشکده مواد نانو سرامیکی، و آزمایشگاه خاک و مصالح آماده ارائه خدمات است.

وی اضافه نمود: از ابتدای سال 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی به صورت آنلاین(برخط) و در بستر اینترنت ادامه دارد و اکنون در تمامی گروه های آموزشی به صورت زنده با فراگیران ارتباط برقرار است.

وی با بیان اینکه این مرکز تنها واحد شهرستانی جهاد دانشگاهی استان یزد است که در برگزاری دوره های کوتاه مدت فعالیت دارد، اضافه نمود: این مرکز بیش از 15سال در زمینه های مختلف فعال است.

رییس جهاد داشنگاهی اردکان با بیان اینکه ابتدا این مرکز با عنوان مرکز تحقیقات سرامیک شروع به کار کرد که با نظر مسوولان وقت به مرکز آموزش های کوتاه مدت تغییر یافت، توضیح داد: از گذشته تا به امروز فعالیت های آموزشی در حوزه های مختلف اجرا شده است .

وی اضافه نمود: این فعالیت ها شامل آموزش های عمومی در تمامی مقاطع سنی از بچه ها تا بزرگسالان، آموزش کارکنان دولت، و آموزش های تخصصی ویژه صنایع و کارخانجات است.

رییس جهاد دانشگاهی اردکان اظهار کرد: با توجه به فعالیت های آموزشی این مرکز در حال حاضر ساختمان استیجاری مستقر است و هر چند سال مجبور به تغییر مکان هستیم و از مسوولان شهرستان می خواهیم در این مورد مساعدت نمایند.

جهاد دانشگاهی، یک نهاد فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است و نام آن اولین بار در 16 امرداد 1359 و در پی تعطیلی دانشگاه ها با حرکت انقلاب فرهنگی و با الهام از نام جهاد سازندگی (که هدف اصلی خود را سازندگی مناطق محروم قرار داده بود) با هدف بـازسـازی و بهبـود فضـای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها مطرح شد.

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران سالانه بیش از هزار فراگیر در جهاد دانشگاهی اردکان آموزش می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سالانه بیش از هزار فراگیر در جهاد دانشگاهی اردکان آموزش می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید