خبرنگاران نماینده مجلس: پرداخت تسهیلات بلاعوض دارو در هلال احمر ضروری است

به گزارش مالکوم، کرمان - خبرنگاران - رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به شرایط فعلی کشور در شیوع ویروس کرونا گفت: فرآیند تامین دارو از طریق اتخاذ تسهیلات بلاعوض در راستای رفاه حال بیماران، امری ضروری است.

خبرنگاران نماینده مجلس: پرداخت تسهیلات بلاعوض دارو در هلال احمر ضروری است

به گزارش خبرنگاران، شهباز حسن پور شامگاه جمعه در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با رییس جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: داروخانه های هلال احمر بالاترین ظرفیت استان کرمان در شرایط فعلی مقابله با بیماری کرونا به شمار می آید که باید از آن برای رفاه حال مردم استفاده شود.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حالت تحرک و حضور دائم به عنوان شاخصه های متمایز جمعیت هلال احمر با دیگر موسسات امدادی گفت: تحرک در جمعیت هلال احمر به منزله آمادگی و تقویت تجهیزات امدادی به خصوص اورژانس هوایی به شمار می آید.

حسن پور با اشاره به اهمیت موقوفات در جمعیت هلال احمر مطرح نمود: باید شناسنامه فعالیت همه موقوفات برای آحاد جامعه اطلاع رسانی شود تا اعتماد عمومی برای ایجاد انگیزه در حوزه وقف افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی، شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان کرمان، قاچاق سوخت و انسان (اتباع بیگانه) در سطح استان کرمان شاهد حوادث جاده ای متعدد و پوشش امدادی توسط نیروهای های امدادی هلال احمر در این حوزه هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1263

به "خبرنگاران نماینده مجلس: پرداخت تسهیلات بلاعوض دارو در هلال احمر ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: پرداخت تسهیلات بلاعوض دارو در هلال احمر ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید