خبرنگاران واژگونی سه خودرو در جاده های زنجان یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

به گزارش مالکوم، زنجان - خبرنگاران - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی سه دستگاه خودروی سواری در سه جهت ارتباطی این استان یک تن کشته و 2 نفر نیز مصدوم شدند.

خبرنگاران واژگونی سه خودرو در جاده های زنجان یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: حادثه نخست حوالی ساعت 11 روز آدینه در راستا ارتباطی روستای کاکاآباد از توابع حوزه شهرستان سلطانیه رخ داد و بر اثر واژگونی خودروی سواری پیکان، راننده به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده ذکر کرد و گفت: در دقایق نخست بامداد امروز /شنبه 30 فروردین/ نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در جاده ترانزیت ابهر - تاکستان بر اثر عدم توجه به جلو، واژگون و راننده آن مصدوم شده و به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافت.

عظیمی با بیان اینکه در آزادراه زنجان - تبریز نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگون شد، گفت: راننده خودرو در این حادثه مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: عصر روز گذشته /آدینه/ جاده زنجان - میانه و زنجان - تهم - چورزق به دلیل ازدحام خودروها و شلوغی بیش از حد جاده، راستاها تا ساعت 23 شب قفل بودند.

عظیمی اضافه نمود: به منظور آسایش و آرامش شهروندان برای انجام کارهای ضروری، محدودیت آمد و شد خودروها در این 2 راستا ارتباطی برداشته شده بود اما متاسفانه بسیاری از رانندگان و سرنشینان این خودروهای سواری برای تفریح، راهی این راستاهای ارتباطی شده بودند تا در اطراف تفرجگاه ها و باغ ها، اتراق نمایند.

وی توضیح داد: از عموم رانندگان درخواست می گردد با توجه به شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی را به منظور حفظ جان خود و خانواده، جدی بگیرند تا مبتلا به این بیماری کشنده نشوند.

پارسال در مجموع 252 نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران واژگونی سه خودرو در جاده های زنجان یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی سه خودرو در جاده های زنجان یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید