خبرنگاران پروژه های گردشگری کنارک فعالیت مجدد خود را شروع کردند

به گزارش مالکوم، زاهدان- خبرنگاران- رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های گردشگری روستای درک و بندر تنگ بعد از وقفه چند ماهه به دلیل ویروس کرونا فعالیت مجدد خود راآغاز کردند.

خبرنگاران پروژه های گردشگری کنارک فعالیت مجدد خود را شروع کردند

یوسف مصلحی روز یکشنبه دراین باره اظهارداشت: دوره های آموزش صنایع دستی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سالجاری برگزار نشد اما اقدامات دیگری همانند معرفی صنعت گر جهت اخذ مجوز سوزن دوزی،برگزاری آزمون و صدور گواهینامه برای 40 نفراز صنعت گران شده است.

وی ادامه داد: صدور گوهینامه انفرادی و یاری 100 میلیون ریالی به صنعتگر آسیب دیده از سیل گذشته از اقدمات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک گفت: چهار موافقتنامه اصولی در حوزه سرمایه گذاری برای مجتمع گردشگری و بوم گردی این شهرستان صادر شده است.

وی به تکمیل پنج پرونده برای اخذ مجوز اقامتگاه محلی و بوم گردی در کنارک اشاره نمود و اضافه کرد:آبرسانی به ساحل روستای درک از اقدامات زیرساختی در این شهرستان است.

مصلحی اعلام کرد: پرونده های جاذبه های طبیعی و گردشگری روستای پزم تیاب و درک تشکیل و برای آنالیز بیشتر به ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارسال شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبرنگاران پروژه های گردشگری کنارک فعالیت مجدد خود را شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه های گردشگری کنارک فعالیت مجدد خود را شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید