خواهر رئیس جمهور آمریکا: ترامپ دروغگو و ظالم است

به گزارش مالکوم، خواهر رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی او را فردی دروغگو و ظالم معرفی نموده است.

خواهر رئیس جمهور آمریکا: ترامپ دروغگو و ظالم است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، روز شنبه یک نوار صوتی محرمانه منتشر شد که نشان می دهد خواهر دونالد ترامپ دیدگاه چندان مناسبی نسبت به برادرش ندارد.

بر اساس این گزارش ماریان ترامپ باری خواهر دونالد ترامپ در اظهاراتی او را فردی دروغگو و ظالم توصیف نموده است که به خاطر عدم اعتقاد به بعضی اصول نمی توان هرگز به وی اعتماد کرد.

صدای ضبط شده از خواهر ترامپ در این نوار نشان می دهد که او به خاطر سیاست ها و رفتارهای برادرش در مورد مهاجران به خصوص جداکردن بچه ها مهاجر از خانواده های شان به شدت ناراحت و عصبانی است.

در این نوار که برای نخستین بار توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شده است، ماریان ترامپ تاکید می نماید که برادرش تنها به فکر منافع خودش است و به هیچ اصلی پایبند نیست. او فقط به توئیت ها و دروغ هایش اعتقاد دارد.

البته این نخستین بار نیست که اعضای خانواده ترامپ علیه او صحبت و انتقاد می نمایند. پیش از این ماری ترامپ فرزند برادر بزرگتر ترامپ نیز کتابی علیه او منتشر نموده که تا به امروز 950 هزار نسخه آن به فروخته شده است. ماری ترامپ نیز در این کتاب به کلاهبرداری ها و تقلب های مالیاتی عموی خود اعتراض نموده است.

ماریان در قسمت دیگری از این نوار صوتی، برادرش را فردی ظالم و دروغگو ارزیابی نموده است زیرا بچه ها مهاجر و بی گناه را از خانواده های خود جدا نموده است.

وی در ادامه درباره تقلب ترامپ در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا صحبت می نماید. بعضی رسانه های آمریکایی پیش از این فاش نموده بودند که ترامپ برای شرکت در آزمون این دانشگاه به یک نفر پول داده است تا به جای وی در امتحان شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1102

به "خواهر رئیس جمهور آمریکا: ترامپ دروغگو و ظالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر رئیس جمهور آمریکا: ترامپ دروغگو و ظالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید