دانشگاه علم و فرهنگ برای ارائه 4 رشته جدید مجوز گرفت

به گزارش مالکوم، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: مجوز چهار رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ و رشته های دایر در دانشگاه به 91 رشته در تمامی مقاطع افزایش یافت.

دانشگاه علم و فرهنگ برای ارائه 4 رشته جدید مجوز گرفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سید سعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: چهار رشته جدید با عناوین بیوشیمی، مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، نانوفناوری گرایش نانومواد و مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ دایر شد.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه کرد: ارتباط موثر با پژوهشگاه ها و پژوهشکده های جهاددانشگاهی، رویکرد کارآفرینی، نگاه نوآورانه و ارتقای کیفی عملکرد دانشگاه در سایر رشته ها موجب افزایش اعتماد و اخذ مجوز های مذکور شده است.

وی ادامه داد: چهار رشته جدید دانشگاه علم و فرهنگ در مقطع کارشناسی ارشد با عناوین بیوشیمی با کدرشته 18177، مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی با کدرشته 22172، رشته نانوفناوری گرایش نانومواد با کدرشته 26643 و مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) با کدرشته 26644 از امسال در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد قرار گرفته و داوطلبان می توانند آن ها را انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1125

به "دانشگاه علم و فرهنگ برای ارائه 4 رشته جدید مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم و فرهنگ برای ارائه 4 رشته جدید مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید