دورخیز دوزیست برای رونمایی در فجر

به گزارش مالکوم، تهیه کننده فیلم سینمایی دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد اظهار داشت به زودی نسخه نهایی این فیلم به دبیرخانه سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه می گردد.

دورخیز دوزیست برای رونمایی در فجر

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سعید خانی تهیه کننده سینما مدیر شرکت پخش خانه فیلم گفت: در حال حاضر مراحل پست پروداکشن فیلم سینمایی دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد در حال اجرا است تا بتوانیم آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. بخش ویژوآل این فیلم نیز توسط وحید قطبی زاده در استدیو ایران نوین در حال اجرا است.

وی اعلام کرد: موسیقی این فیلم نیز توسط آرمان موسی پور ساخته شده است، همچنین علیرضا علویان صداگذاری این پروژه را به سرانجام رسانده است و فکر می کنم تا 10 روز دیگر نسخه نهایی دوزیست آماده تحویل به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر گردد.

این تهیه کننده سینما تاکید نمود: جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، الهام اخوان بازیگران دوزیست هستند.

مدیر شرکت پخش خانه فیلم ادامه داد: در خصوص اعضای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید خوشبین باشیم و امیدوارم هر فیلمی که شایستگی آن را دارد در این دوره از جشنواره حضور پیدا کند.

خانی در سرانجام گفت: در حوزه پخش نیز فیلم سینمایی خط استوا را داریم که کارگردان آن اصغر نعیمی است و سعی می کنیم که طی یک ماه آینده این فیلم را در سینما های کشور اکران کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 615

به "دورخیز دوزیست برای رونمایی در فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز دوزیست برای رونمایی در فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید