رایس: مطمئنم بلیط بایدن - هریس برنده خواهد شد

به گزارش مالکوم، سوزان رایس مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در دولت باراک اوباما با حمایت از انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون بایدن گفت: هریس همتای انتخاباتی بزرگی برای بایدن است.

رایس: مطمئنم بلیط بایدن - هریس برنده خواهد شد

رایس در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: هریس قصد دارد تا به یک همتای انتخاباتی بزرگی برای جو بایدن تبدیل شود و من بسیار مطمئن هستم که بلیط بایدن - هریس برنده خواهد شد.

رایس افزود: من هر کاری که در توانم باشد برای پیروزی بایدن در این انتخابات انجام خواهم داد و برای موفقیت او در اداره دولت کمک خواهم کرد.

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا انتخاب هریس به عنوان اولین زن رنگین پوست در انتخابات را هیجان انگیز خواند و افزود: من فکر می کنم که این اقدام حرکت پر انرژی و بسیار جالب و تاریخی است.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در دولت اوباما نیز با استقبال گرم از انتخاب هریس به عنوان معاون بایدن در پیام توییتری نوشت: من از این انتخاب تاریخی استقبال می کنم.

کلینتون افزود: هریس قبلاً ثابت کرده که یک خدمتگزار و رهبر باورنکردنی است.

همتای انتخاباتی جو بایدن عصر چهارشنبه در نخستین حضور مطبوعاتی مشترک، اظهارات تندی علیه ترامپ مطرح نمود و گفت ما رئیس جمهوری داریم که بیش از کسانی که به او رای داده اند، به خود اهمیت می دهد.

کامالا هریس در نطق مشترک با نامزد احتاقتصادی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان آمریکا، افزود: مجبور نیستیم دولت شکست خورده دونالد ترامپ و مایک پنس را بپذیریم، در طی 83 روز فرصت تغییر را داریم.

وی با بیان اینکه ترامپ بهترین شرایط اقتصادی در طول تاریخ این کشور را از آمریکا به ارث برد، ادامه داد: ترامپ همچون هر چیز دیگری که به ارث برده بود را مستقیم به زمین زد.

جو بایدن روز گذشته به طور رسمی گفت کامالا هریس را برای معاون اولی خود در این دور از رقابت ها برگزیده است که در همان دقایق نخستین، مورد استقبال طیف های گسترده ای از شخصیت های دموکرات قرار گرفت. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1084

به "رایس: مطمئنم بلیط بایدن - هریس برنده خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایس: مطمئنم بلیط بایدن - هریس برنده خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید