روسیه اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد

به گزارش مالکوم، مسکو هشدار داد که کوشش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم های تعلیق شده سازمان ملل علیه ایران می تواند به وقوع بحران منجر گردد.

روسیه اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز پنج شنبه اظهار داشت که بیانیه های ایالات متحده در مورد اعمال تحریم های سازمان ملل علیه ایران پوچ و بی معنی بوده و همچنین این کشور هیچ اساس حقوقی و سیاسی برای اعمال تحریم ها علیه ایران ندارد.

وی همچنین اعلام کرد که این اقدام آمریکا می تواند به وقوع بحرانی در شورای امنیت سازمان ملل منجر گردد.

همچنین اسپوتنیک به نقل از ریابکوف مدعی شده که تهدیدات آمریکا علیه چین و روسیه برای همکاری با ایران هیچگونه اساسی ندارند.

ریابکوف در این خصوص گفت: پس از آنکه ایالات متحده از برجام خارج شد، تمام حقوقش ذیل این توافق را از دست داد. از نظر ما، آمریکا هیچ حقی برای استفاده از بندهای قطعنامه 2231 علیه ایران ندارد. اینکار پوچ و بی معنی است. ما این اقدامات آمریکا را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: هرگونه بیانیه ای که ایالات متحده در مورد اینکه چین و روسیه باید به عواقب کارهایشان فکر نمایند، باعث نخواهد شد که ما مواضع مان را تغییر دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1094

به "روسیه اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید