رویداد پساب تا آب برگزار گردید ، فراخوان دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف معضلات زیست محیطی خبرنگاران

به گزارش مالکوم، رویداد پساب تا آب به عنوان رویدادی تقاضامحور با هدف برطرف احتیاج های فناورانه شرکت های خانواده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه آب و پساب صنعتی به صورت مجازی برگزار گردید.

رویداد پساب تا آب برگزار گردید ، فراخوان دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف معضلات زیست محیطی خبرنگاران

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، رویداد پساب تا آب با هدف حل مسائل شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و با رویکرد برطرف مشکل پساب های صنعتی و استفاده از آب تصفیه شده در چرخه آب مورد احتیاج مجموعه های تولیدی به صورت مجازی برگزار گردید.

بیش از 150 شرکت دانش بنیان و فناور به صورت آنلاین در این رویداد شرکت کردند و تعدادی از شرکت های صنعتی بنیاد مستضعفان نیز به ارائه احتیاجهای فناورانه خود در این رویداد پرداختند.

این رویداد فرصتی است تا از یکسو بخشی از معضلات زیست محیطی شرکت ها مرتفع و از سوی دیگر ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف این مسائل به کار گرفته گردد.

برهمین اساس، موسسه دانشمند به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان، در راستای سیاست های کلان خود مبنی بر برطرف احتیاجهای فناورانه صنایع بنیاد، با برگزاری این رویداد، در کوشش است تا از طرح های علمی و فناورانه نخبگان و شرکت های دانش بنیان، استفاده کند.

فناوران و شرکت های دانش بنیان می توانند از روز شنبه دوم اسفند 99 تا روز پنجشنبه 14 اسفند 99 پروپوزال های خود در رابطه با این رویداد را در سامانه شبکه تحقیق و توسعه دانشمند به نشانی fanavar.daneshmandins.ir بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1431

به "رویداد پساب تا آب برگزار گردید ، فراخوان دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف معضلات زیست محیطی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد پساب تا آب برگزار گردید ، فراخوان دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف معضلات زیست محیطی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید