زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است، مقابل بیلبائو خیلی عجول بودیم

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ضمن خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو از کریم بنزما به عنوان بهترین مهاجم تاریخ فرانسه یاد کرد.

زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است، مقابل بیلبائو خیلی عجول بودیم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا در استادیوم آلفردو دی‌استفانو با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند اتلتیک بیلبائو 10 نفره را از پیش‌رو بردارند، گفت: در این بازی به دردسر افتادیم. وقتی شما با 11 بازیکن مقابل تیمی 10 نفره بازی می‌کنید، اگر بازی را خوب درک کنید، کار برای‌تان راحت‌تر می‌شود، اما اوضاع برای ما در این ملاقات کاملاً برعکس بود و خیلی عجول بودیم.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اضافه نمود: وقتی یک بازیکن حریف اخراج می‌شود، با خود می‌گویید که تا 15 دقیقه بعد به گل خواهیم رسید، اما اینطور نیست و باید شکیبا بود. پس از انجام چهارمین بازی‌مان در 10 روز اخیر، سه امتیاز این مسابقه را هم به دست آوردیم و باید از این بابت خیلی خشنود باشیم.

وی با تمجید مهاجم فرانسوی‌اش که با دو گلی که در دقایق 74 و 2+90 برای رئال مادرید به ثمر رساند، حالا در صدر جدول گلزنان لالیگا واقع شده است، در پاسخ با این پرسش که آیا بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است؟ گفت: از دید من بله. انجام بیش از 500 بازی برای رئال مادرید، این همه گل‌زده، رکوردهایی که بنزما ثبت نموده و کارهایی که انجام داده، گویای همه چیز است. از دید من کریم بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است.

سرمربی کهکشانی‌ها در حالی بنزما را بهترین مهاجم تاریخ فرانسه می‌داند که این بازیکن پس از ادعای دست داشتن در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا، هم‌تیمی‌ سابقش از سال 2015 دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. این مهاجم 32 ساله پیش از آن در 81 بازی ملی برای خروس‌ها به میدان رفته و 27 گل به ثمر رسانده بود. بنزما همچنین تا به امروز بیش از 250 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

زیزو ادامه داد: بنزما حالا بازیکن کامل‌تری نسبت به گذشته است. این را هم نباید فراموش کنید که بنزما تنها در پست مهاجم نوک ایفای نقش ننموده و فقط به گلزنی فکر نمی‌کند که این رویکردش را دوست دارم. بنزما دوست دارد با هم‌تیمی‌هایش همکاری کند و موقعیت‌هایی را هم برای آنها بسازد، اما در عین حال می‌داند که چطور گلزنی کند و هر موقع که لازم باشد، مثل امروز، گل می‌زند.

رئال مادرید با این برد 26 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید، هم‌امتیاز رقیب همشهری خود شد، اما همچنان در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1242

به "زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است، مقابل بیلبائو خیلی عجول بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است، مقابل بیلبائو خیلی عجول بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید