ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد، سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود حذف زودهنگام بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد، سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از حذف این تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست لیون که به خاطر گل زده کمتر با وجود پیروزی 2 بر یک در دیدار برگشت رقم خورد، به خبرنگاران گفت: تیم فراتر از انتظار من ظاهر شد. من فکر می کردم که ما امشب یک بازی فوق العاده به نمایش بگذاریم اما پنالتی ای که بعد از تنها 10 دقیقه از آغاز بازی به حریف داده شد، می توانست ما را دیوانه کند، با این وجود ما به بازی برگشتیم و برنده هم شدیم. 6،7 موقعیت گلزنی هم داشتیم. تیم در چند روز اخیر خودش را احیا کرده بود و اگر روحیه بازیکنانم به خاطر حذف شدن از بین نمی رفت، من کاملاً راضی بودم چون عملکردشان در زمین مسابقه که رضایت بخش بود. متأسفانه ما چوب باخت مان در بازی رفت را خوردیم. لیگ قهرمانان تورنمنتی است که در حق کسی رحم ندارد و ما با وجود کسب نتایج خوب در مرحله گروهی باز هم حذف شدیم.

ساری درباره آینده اش و اینکه آیا انتظار اخراج شدن خواهد داشت یا نه، گفت: درک حرف های من کار سختی نیست. من فکر نمی کنم که مدیران یک باشگاه طراز اول مانند یوونتوس بر اساس نتیجه یک بازی درباره من تصمیم گیری کنند. آنها عملکرد مرا بر اساس کل فصل ارزیابی خواهند کرد. به نظر من پرسیدن این سؤال تکراری توهین آمیز است اما نه توهین به من، بلکه توهین به مدیران. من با یوونتوس قرارداد دارم، به آن احترام می گذارم و هیچ انتظاری (درباره اخراج یا ابقا) هم ندارم.

سرمربی سابق چلسی تأکید کرد: نمی دانم شما بازی هفته پیش لیون و پاری سن ژرمن (فینال جام اتحادیه فرانسه که PSG در ضربات پنالتی برد) را دیده اید یا نه اما لیون آنقدر که امشب تحت فشار بود آنجا مقابل پاری سن ژرمن زیر فشار نبود. به نظر من تیم از نظر فیزیکی مسئله ای نداشت. شاید اضطراب و استرس این بازی بیش از مسائل فیزیکی اش به ما ضربه زد. در هر حال اگر ناراحتی حذف را کنار بگذاریم، من از آنچه از تیمم دیدم، راضی ام چون شخصیتش را نشان داد و با تمام وجود بازی کرد. اگر امشب حذف نشده بودیم، شادمان به خانه برمی گشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1081

به "ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد، سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: یوونتوس فراتر از انتظارم ظاهر شد، سوال درباره آینده من توهین به مدیران باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید