سردار آزمون بهترین بازیکن فصل روسیه شد

به گزارش مالکوم، مهاجم ملی پوش و ایرانی تیم زنیت اسم بهترین بازیکن فصل کشور روسیه را به دست آورد.

سردار آزمون بهترین بازیکن فصل روسیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران ، سردار آزمون پس از فصل فوق العاده ای که همراه با زنیت سنت پترزبورگ تجربه کرد و سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه را به دست آورد، با غیبت عجیب در آخرین مسابقه فصل از رقابت با آرتم زیوبا عقب ماند و نتوانست برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین گلزن را دریافت کند.

با وجود اینکه سردار آزمون تا قبل از رقابت های هفته پایانی لیگ برتر روسیه با اختلاف سه گل بیشتر نسبت به آرتم زیوبا در صدر جدول گلزنان بود، اما قرار ندادن غیر منتظره او در فهرست هفته سی اُم موجب شد تا هم تیمی اش در ملاقات برابر تامبوف 4 گل بزند و بالاتر از سردارِ 19 گل، بهترین گلزن این رقابت ها لقب بگیرد.

در حالی که جایزه بهترین گلزن به آزمون نرسید، اما نظرسنجی از بین استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی روسیه، سرمربیان باشگاه های لیگ برتر روسیه، کاپیتان های تیم های لیگ برتر روسیه و مفسران ورزشی این رقابت ها نشان داد که بیشتر این مربیان، کاپیتان ها و کارشناسان، ستاره ایرانی زنیت را بهترین بازیکن فصل می دانند. به این ترتیب او به این اسم ارزشمند دست یافت و بهترین بازیکن فصل لقب گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1658

به "سردار آزمون بهترین بازیکن فصل روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون بهترین بازیکن فصل روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید