سفیر ایران در پکن: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری جهانی است

به گزارش مالکوم، سفیر ایران در پکن با بیان اینکه امروز بیش از یک میلیون نفر در دنیا به کرونا مبتلا هستند، عنوان نمود: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری دنیای است.

سفیر ایران در پکن: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری جهانی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (شنبه) در صفحه توئیترش با اشاره به اعلام عزای عمومی در چین برای کسانی که بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند، نوشت: امروز به احترام قربانیان کرونا در چین عزای ملی اعلام شده است. به تمام خانواده های قربانیان به ویژه به هموطنانی که عزیزان خود را بر اثر ابتلای این ویروس از دست داده اند، تسلیت می گویم.

سفیر ایران با ذکر این نکته که امروز بیش از یک میلیون نفر در دنیا به کرونا مبتلا هستند، توضیح داد: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری دنیای است.

مردم چین رأس ساعت 10 صبح به وقت پکن برای عزاداری و ادای احترام به قربانیان ویروس کرونا در کشورشان، سه دقیقه سکوت کردند.

به گزارش فارس، کیانوش دنیاپور سخنگوی وزارت بهداشت دیروز (آدینه) اظهار داشت تعداد کل مبتلایان شناسایی شده به 53 هزار مورد قطعی رسیده است.

دنیاپور همچنین از بهبودی 17935 نفر از مبتلایان اطلاع داد و اضافه کرد: 4035 نفر شرایط شان بحرانی است و در کل کشور در بخش های ویژه مراقبت می شوند.

لازم به ذکر است از زمان شیوع این ویروس در ایران تا به امروز 3294 نفر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 855

به "سفیر ایران در پکن: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در پکن: غلبه بر کرونا نیازمند همکاری جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید