سنگاپور خبرنگاران بازداشتی کره جنوبی را اخراج کرد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از کیودو، کی شانموگام وزیر کشور سنگاپور گفت که دو خبرنگار کره جنوبی وابسته به شبکه خبری KBS که آدینه گذشته به دلیل ورود غیرمجاز به اقامتگاه سفیر کره شمالی در این کشور بازداشت شده بودند، از کشور اخراج شده اند.

سنگاپور خبرنگاران بازداشتی کره جنوبی را اخراج کرد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

وزیر کشور سنگاپور در ادامه اضافه نمود: ورود غیرمجاز به اقامتگاه سفیر هر کشوری اقدامی مطلوب نبوده و در سنگاپور نیز موضوع همینگونه است. این پرونده مختومه است و از خبرنگاران خواسته شد تا کشور را تَرک نمایند.

لازم به ذکر است، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که با هدف دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به سنگاپور سفر نموده ساعاتی پیش با نخست وزیر این کشور آسیایی دیدار کرد.

کیم جونگ اون در دیدارهای خود با مقامات سنگاپوری اعلام نموده که نقش سنگاپور در دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا در تاریخ ثبت می گردد.

رهبر کره شمالی پیش از ظهر امروز با یک هواپیمای شخصی چینی وارد سنگاپور شد. دلیل استفاده از هواپیمای چینی توسط رهبر کره شمالی مسائل امنیتی اعلام شده است.

کیم جونگ اون و دونالد ترامپ قرار است روز سه شنبه هفته جاری در سنگاپور دیدار نمایند.

دیدار آنها در شرایطی انجام می گردد که تا چند ماه قبل دو طرف به شدت یکدیگر را به حمله نظامی تهدید می کردند.

ترامپ شنبه شب قبل از ترک کانادا به مقصد سنگاپور، گفت اگر فکر کنم دیدار نتیجه ای ندارد، وقت خودم و او (رهبر کره شمالی) را تلف نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 431

به "سنگاپور خبرنگاران بازداشتی کره جنوبی را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور خبرنگاران بازداشتی کره جنوبی را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید