سگینال دولت به سهامداران ، کدام گروه ها این هفته پیشتاز بازارند؟

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در محدوده یک میلیون و 526 هزار واحد نهاده شد و 0.19 درصد رشد و حدودا سه هزار واحد مثبت را به ثبت رساند. شاخص کل هم وزن هم به 466 هزار واحد رسید و 0.16 درصد رشد (748 واحد مثبت) را به ثبت رساند.

سگینال دولت به سهامداران ، کدام گروه ها این هفته پیشتاز بازارند؟

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس هم به بیش از هفت هزار و 100میلیارد تومان رسید. بعلاوه حدود 65 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 120نماد و افت بیش از سه درصد 100 نماد در بازار رخ داد. اما فرایند بازار روز شنبه به چه صورت خواهد بود؟

ایمان رئیسی ،کارشناس بازار سرمایه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره فرایند بازار سهام در روز شنبه گفت: با اتفاقات دلار و برگشت به بالای محدوده 27 هزار تومان به نظر می رسد روز شنبه با پیشروی گروه های فلزات و پتروسیمی بازار پیش برود.

وی بعلاوه درباره فرایند شاخص در روز شنبه گفت: شاخص کل و شاخص هم وزن به نظر می رسد مثبت باشند. بعلاوه سهم های کوچک که در زمان ریزش بازار جامانده اند به علت اینکه هفته گذشته شاخص هم وزن افت شدیدی را تجربه نکرد ظرفیت رشد را در این هفته دارند.

رئیسی اضافه نمود: گروه ساختمانی به علت سیگنال ساخت مسکن از سمت دولت به نظر می رسد رشد نسبتا خوبی را داشته باشد این گروه در زمان ریزش بازار افت شدیدی را تجربه کرد اما در زمان رشد بازار جا ماند و تحرکی را از خود نشان نداد به همین جهت به نظر می رسد این گروه پیشرو باشند.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1709

به "سگینال دولت به سهامداران ، کدام گروه ها این هفته پیشتاز بازارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگینال دولت به سهامداران ، کدام گروه ها این هفته پیشتاز بازارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید