شرکت اپل با اتهام سرقت رو به رو شد ، شرکت فناوری پزشکی ماسیمو بخش تولید ساعت اپل را متهم کرد

به گزارش مالکوم، شرکت فناوری پزشکی ماسیمو به دلیل ادعای نقض 10 حق ثبت اختراع و سرقت اسرار تجاری از سوی اپل واچ ، دادخواستی علیه اپل ارائه داده است.

شرکت اپل با اتهام سرقت رو به رو شد ، شرکت فناوری پزشکی ماسیمو بخش تولید ساعت اپل را متهم کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این دادخواست ، که به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه مرکزی کالیفرنیا ارائه شده است ، اپل را متهم به سرقت اطلاعات مخفی تحت پوشش روابط کاری با ماسیمو متهم می کند.

گفته می شود اپل در سال 2013 ، پیش از آغاز تولید اولین ساعت هوشمند خود، در مورد همکاری احتمالی با ماسیمو فکر کرده است، زیرا سازنده آیفون می خواست اطلاعات بیشتری در مورد فناوری های ماسیمو کسب کند. در این پرونده ، ماسیمو گفت که این شرکت از روشهای اختصاصی ماسیمو برای ردیابی میزان نبض ، اشباع اکسیژن شریانی و سایر پارامترها سرقت کرده است.

در سال 2014 ، اپل اقدام به استخدام چهره های جدایی ناپذیر ماسیمو ، از جمله مایکل اوریلی ، رئیس ارشد پزشکی سابق و معاون مدیر در امور پزشکی ، و مارسلو مالینی لامگو ، مدیر ارشد فناوری و یکی از اعضای اصلی ماسیمو کرد. این شرکت فناوری پزشکی اعلام کرده است که اپل اطلاعات محرمانه ای را نیز از کارمندان درجه دو این شرکت دریافت کرده است.

ماسیمو ادعا می کند که اپل واچ ، از جمله آخرین مدل های سری 4 و سری 5 ، حق ثبت اختراعات خود را نقض می کند ، به خصوص ویژگی های سلامتی دستگاه مانند نظارت بر ضربان قلب. ماسیمو به دنبال بازپرسی علیه سری 4 و سری 5 اپل واچ ، دریافت خسارات نقض حق ثبت اختراع و اسرار تجاری سرقت شده و هزینه های دادگاه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 725

به "شرکت اپل با اتهام سرقت رو به رو شد ، شرکت فناوری پزشکی ماسیمو بخش تولید ساعت اپل را متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل با اتهام سرقت رو به رو شد ، شرکت فناوری پزشکی ماسیمو بخش تولید ساعت اپل را متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید