شورای اروپا ممنوعیت سفر اتباع آمریکا را تمدید کرد

به گزارش مالکوم، مهر نوشت: شورای اروپا از تمدید عدم اجازه ورود شهروندان آمریکایی به این قاره به دلیل ترس از شیوع کرونا اطلاع داد.

شورای اروپا ممنوعیت سفر اتباع آمریکا را تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش آکسیوس، شورای اروپا امروز سه شنبه دستورالعملی را در مورد شهروندان 14 کشور که از فردا چهارشنبه اجازه ورود به قاره سبز دارند را صادر کرد؛ اما خاطرنشان کرد که شهروندان آمریکا و بعضی کشورهای دیگر کماکان به دلیل انتشار گسترده کرونا مجاز نیستند به قاره اروپا وارد شوند.

بر اساس اعلام این وبگاه، شهروندان کشورهای الجزیره، استرالیا، کانادا، گرجستان، ژاپن، مونته نگرو، مراکش، نیوزیلند، رواندا، صربستان، کره جنوبی، تایلند، تونس و اوروگوئه از فردا مجوز ورود به قاره اروپا را دارند.

در دستورالعمل صادره از سوی شورای اروپا در این خصوص آمده است: اتباع کشورهای آمریکا، روسیه، برزیل نمی توانند به قاره اروپا وارد شوند.

لازم به ذکر است، پس از شیوع گسترده ویروس کرونا درجهان و اعلام همه گیری آن از سوی سازمان بهداشت جهانی، آمریکا رتبه نخست مبتلایان و جانباختگان بر اثر این ویروس را به خود اختصاص داده است؛ بر این اساس، شهروندان این کشور از ورود به اتحادیه اروپا محروم هستند.

بی کفایتی دولت ترامپ در مهار موج گسترده ابتلا به این ویروس تا کنون نقدها تندی را از سوی محافل داخلی و خارجی متوجه کاخ سفید نموده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1013

به "شورای اروپا ممنوعیت سفر اتباع آمریکا را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای اروپا ممنوعیت سفر اتباع آمریکا را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید