شکوری: دریافت تضمین برگزاری بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ایران پیروزی بزرگی بود

به گزارش مالکوم، ابراهیم شکوری، سرپرست دیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه تصمیم گرفتیم که تیم های ایرانی در بازی های برگشت میزبان باشند، پیروزی بسیار خوبی بود.

شکوری: دریافت تضمین برگزاری بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ایران پیروزی بزرگی بود

برای سفر با تور پوکت زمستان 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری در مورد سفر نمایندگان تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای دریافت حق میزبانی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای تیم های ما بوجود آمده بود، با یک تیم همراه، راهی مالزی شدیم تا با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رایزنی کنیم تا در مورد تصمیمات کمیته اجرایی AFC برای سلب امتیاز میزبانی صحبت کنیم.

مذاکرات خوبی داشتیم و به نتایج خوبی نیز دست پیدا کردیم. وی با بیان این جمله توضیح داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اینکه تحت فشار کشورهای خارجی قرار داریم، رایزنی خوبی انجام دادیم تا گارانتی بگیریم که بازی های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ایران برگزار گردد. تنها استقلال و شهر خودرو در بازی اول پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیرون از خانه بازی خواهند کرد.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام نمود: اینکه تصمیم گرفتیم که تیم های ایرانی در بازی های برگشت میزبان باشند، پیروزی بسیار خوب بود، چرا که بازی های برگشت ارزش بیشتری دارد. خواسته طرفداران این بود که در مسابقات بمانیم و عزت مان نیز حفظ گردد. ما با این مذاکره جلوی ضررهای اقتصادی و انضباطی که شامل تیم های ما می شد را، گرفتیم. امیدوارم با این تصمیماتی که گرفته شد، در آینده نیز با قدرت در بازی های آسیایی شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 661

به "شکوری: دریافت تضمین برگزاری بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ایران پیروزی بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: دریافت تضمین برگزاری بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ایران پیروزی بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید