فردا آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

به گزارش مالکوم، توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی از دیروز 19 مرداد شروع شده است و فردا سه شنبه 21 مرداد ماه به انتها می رسد.

فردا آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

به گزارش خبرنگار توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی از دیروز 19 مرداد آغاز شده است و فردا سه شنبه 21 مرداد ماه به خاتمه می رسد.

آزمون در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 23 مرداد و صبح و عصر روز آدینه 24 مرداد در 35 حوزه امتحانی با رقابت 81 هزار و 17 داوطلب برگزار می گردد. فرایند آزمون نوبت صبح از ساعت 7:30 صبح آغاز و آزمون راس ساعت 9 صبح برگزار می گردد. فرایند آزمون نوبت عصر از ساعت 14:30 عصر آغاز شده و آزمون راس ساعت 16 عصر برگزار می گردد.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات در رشته آمار زیستی 110 دقیقه، رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک 120 دقیقه و بقیه رشته ها به مدت 160 دقیقه است. از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.

داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای 7 رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) به همراه داشته باشند. به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

مرحله اول: پس از ورود با کد رهگیری، ابتدا فرم خود اظهاری قابل مشاهده است. پس از تکمیل و تایید این فرم داوطلب به مرحله دوم وارد می گردد. این فرم در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال است. پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود.

مرحله دوم: در این مرحله ویرایش معدل فعال می گردد. داوطلب در صورت احتیاج به تصحیح معدل، گزینه ویرایش را انتخاب و در صفحه باز شده نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کند. در صورتی که معدل صحیح باشد و احتیاج به ویرایش نداشته باشد، گزینه ثبت نهایی زده گردد. این مرحله فقط در زمان فعال بودن دریافت کارت فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

مرحله سوم: پس از اتمام و ثبت نهایی دو مرحله قبلی، دریافت کارت فعال می گردد و داوطلب می تواند کارت خود را دریافت کند و به همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1143

به "فردا آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید