فرکی: می دانستیم سایپا به دنبال چیست!

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش به خوبی می دانست سایپا چگونه بازی خواهد نمود.

فرکی: می دانستیم سایپا به دنبال چیست!

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی عصر پنج شنبه پس از رجحان تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. هم برای ما و هم سایپا کار سخت بود چون به برد احتیاج داشتیم. آن ها دو تساوی ارزشمند برابر سپاهان و شهر خودرو کسب نموده بودند و امیدوار بودند امرور هم پیروز باشند. سعی کردیم بازی هجومی را انجام بدهیم و برنده باشیم. می دانستیم سایپا به دنبال چه است و این تیم را به خوبی بررسی نموده بودیم. اگر بازیکنان ما دقت می کردند می توانستیم بیش تر گل بزنیم.

او اضافه کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول ما برنده بودیم اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. سعی کردیم وظایف را به بازیکن خط دفاع بگوییم تا خوب کار کنیم چون قبلاً گل هایی خورده بودیم اما امروز خط دفاع مستحکم ظاهر شد. دفاع ما باید این اعتماد به نفس را داشته باشد تا نگاه جامعه فوتبال به خودش را تغییر بدهد. ما امروز کیفت خوبی از فوتبال را ارائه کردیم. باید بتوانیم در جدول صندلی خوبی پیدا کنیم و تا به استقبال هفته یازدهم برویم. حالا هم لیگ تعطیل است تا تیم ملی با عراق بازی کند. برای تیم ملی آروزی موفقیت می کنم.

فرکی درباره اظهارات ابراهیم صادقی که از اشتباهات داوری یاد نموده بود، گفت: داوری برای ما قابل احترام است. باید اجازه بدهیم کارشناسان داوری اظهار نظر نمایند اما اگر نظر آقای صادقی چیز دیگری است برای من قابل احترام است. درباره داوری اظهار نظر نمی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 559

به "فرکی: می دانستیم سایپا به دنبال چیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: می دانستیم سایپا به دنبال چیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید