قراردادم را با ایران تمدید می کنم، می خواهیم قهرمان آسیا شویم

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران درحالی قصد دارد نخستین اردوی خود برای حضور در جام ملت های 2019 امارات را شروع کند که هنوز کارلوس کی روش قرارداد ادامه همکاری اش با فدراسیون فوتبال را امضا ننموده است. با این حال وی ابراز امیدواری نموده با حضور در ایران مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد حل گردد.

قراردادم را با ایران تمدید می کنم، می خواهیم قهرمان آسیا شویم

کی روش که اعلام نموده روز جمعه به ایران سفر خواهد نمود در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفته است: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی از کشورهای مختلف داشتم ولی هیچوقت درها را برای بازگشت به ایران نبستم. احتیاج است که مطمئن شوم فدراسیون به طور کامل از برنامه های ما برای جام ملت های آسیا حمایت خواهد نمود.

کی روش ادامه داد: اگر باور نداشتم که شرایط با فدراسیون فوتبال ایران برای ادامه همکاری آماده خواهد بود به ایران نمی رفتم ولی اعتماد می کنم و قرارداد جدیدی با ایران امضا خواهم کرد. باید امکانات و شرایط مالی فراهم باشد. ما نمی توانیم مثل گذشته اشتباهات را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اگر امکانات و کمپ های خوبی داشتیم قطعا در جام جهانی می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم و به دور بعدی صعود کنیم. همه مشکلاتی که در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی وجود داشت را می دانند.

کارلوس کی روش اظهار داشت: آینده چیزی نیست که من را نگران کند. من می توانستم با بقیه تیم ها قراردادی 4 ساله ببندم. می خواهم قهرمان جام ملت های آسیا شوم، ولی می دانم این اتفاق آسان نیست. رسیدن به قهرمانی در جام ملت های آسیا بسیار سخت است و مستلزم این است که همه به سختی برای رسیدن به آن کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 29

به "قراردادم را با ایران تمدید می کنم، می خواهیم قهرمان آسیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادم را با ایران تمدید می کنم، می خواهیم قهرمان آسیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید