قرارداد اسکوچیچ آب رفت؛ارزانتر از تمام مربیان داخلی

به گزارش مالکوم، به نظر اسکوچیچ به خوبی از صندلی نیمکت تیم ملی کشورمان مطلع بوده. اینکه نشستن بر روی این نیمکت رزومه او را تا کجا پربارتر و احتمالا قیمت او را در آینده چند برابر خواهد نمود.

قرارداد اسکوچیچ آب رفت؛ارزانتر از تمام مربیان داخلی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که بعد از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعضی از رسانه ها مبلغ قرارداد این مربی را 400 هزار دلار اعلام نموده بودند اما امروز صادق درودگر در یک برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد که اسکوچیچ با تنها با 200 هزار دلار سرمربی تیم ملی شده است. درودگر البته خاطرنشان کرد که مالیات این قرارداد که حدودا 500 میلیون تومان است را هم فدراسیون باید بپردازد. با این حساب قرارداد اسکوچیچ برای فدراسیون فوتبال حدودا 3 میلیارد و 200 میلون تومان آب خورده است.

رقمی که این روزها کمتر مربی سرشناس داخلی حاضر به زیر بار آن رفتن می گردد.

درودگر البته در ابتدا مطرح کرد که قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال ریالی بسته شده اما احتمالا برای نازل جلوه دادن رقم این قرارداد آن را تبدیل به دلار کرد. با این حال اگر قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی ایران همین مبلغ باشد میتوان گفت او حتی از تمام مربیان داخلی هم ارزانتر بوده است. به نظر اسکوچیچ به خوبی از صندلی نیمکت تیم ملی کشورمان مطلع بوده. انکه نشستن بر روی این نیمکت تا رزومه او را تا کجا پربارتر و احتمالا قیمت او را در آینده چند برابر خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 745

به "قرارداد اسکوچیچ آب رفت؛ارزانتر از تمام مربیان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد اسکوچیچ آب رفت؛ارزانتر از تمام مربیان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید