قلعه نویی: بازیکنان ما معرفت خود را برابر صنعت نفت آبادان نشان دادند

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

قلعه نویی: بازیکنان ما معرفت خود را برابر صنعت نفت آبادان نشان دادند

به گزارش ، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی یکی از دیدار هایی بود که در طول مربیگری ام خیلی به من فشار آمد. من به شاگردانم افتخار می کنم و آن ها معرفت، غیرت و ایثار را در زمین پیاده کردند. این پیروزی را به هواداران خوب سپاهان تقدیم می کنم که چند هفته از دست امیر قلعه نویی زجر کشیدند و من مقصر نتیجه نگرفتن در بازی های قبل بودم. البته بازیکنان و باشگاه همه تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: از مسئولان باشگاه تشکر می کنم که در روز های گذشته به تیم روحیه دادند. ما برابر تیم خوب نفت آبادان که یکی از تیم های خوب ایران است با وجود اینکه حدود 70 دقیقه 10 نفره بودیم یک فرصت هم به حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اخراج سروش رفیعی و اعتراض هایش به سرپرست نفت آبادان، گفت: به هر حال 40 سال است که در فوتبال هستم و کتاب داوری را هم می خوانم. من اعتقاد دارم که اخراج رفیعی عجولانه بود. اگر پا از بالا می آمد اخراج درست بود، اما شرایط فرق می کرد. سید علی داور مسابقه زود تصمیم گرفت و نظری درمورد سرپرست تیم حریف هم ندارم. فکر می کنم اخراج رفیعی درست نبود، اما امیدوارم که من اشتباه کنم.

قلعه نویی درباره پنالتی از دست رفته تیمش، بیان نمود: ضربات پنالتی از زمان حضورم در تیم ملی برایم به یک کابوس تبدیل شده است. ما روزی چند دقیقه روی ضربات کاشته و پنالتی تمرین می کنیم، اما نمی دانم چرا این گونه می شود. بازهم خدا را شاکرم که در بدترین شرایط 3 امتیاز گرفتیم و به رده دوم جدول صعود کردیم. زمان داریم که مصدوم ها هم به ترکیب اضافه شوند و تیم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند.

او درباره حضور دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) در ورزشگاه، گفت: جلسه ای را صبح با اسکوچیچ داشتم و نقطه نظرات خود را در اختیارش گذاشتم و از او ممنون هستم که در اصفهان حضور پیدا کرد. تماشای لیگ از طرف سرمربی تیم ملی انگیزه زیادی به باشگاه ها و بازیکنان می دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد تیم داوری شرح داد: گروه داوری عملکرد خوبی داشت، اما فکر می کنم اخراج عجولانه بود و حداکثر باید یک کارت زرد می داد، چون پای سروش روی زمین بود. شاید هم من اشتباه می کنم و باید منتظر نظر کارشناسان ماند. سیدعلی به اخراج های این گونه عادت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1050

به "قلعه نویی: بازیکنان ما معرفت خود را برابر صنعت نفت آبادان نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: بازیکنان ما معرفت خود را برابر صنعت نفت آبادان نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید