قلی زاده: هر دو اردو تیم ملی کیفیت بسیار بالایی داشت

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، علی قلی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی در خصوص اردوی مهرماه تیم ملی، بیان کرد: اردوی ازبکستان پس از یک مدت طولانی نخستین اردوی تیم ملی بود و بازی محبت آمیز بسیار مفیدی هم با تیم ملی ازبکستان داشتیم. خوشحالم که در این بازی به پیروزی رسیدیم. در ترکیه هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم که بیشتر برای شناخت کادر فنی از بازیکنان بود. در مجموع هر 2 اردو در ازبکستان و ترکیه کیفیت بسیار بالایی داشت.

قلی زاده: هر دو اردو تیم ملی کیفیت بسیار بالایی داشت

وی ادامه داد: رفتار اسکوچیچ در اردو با بازیکنان تیم ملی بسیار محبت آمیز و صمیمی بود. مشخص بود که او ذهنیت بسیار خوبی از بازیکنان دارد. او ایده های جالب توجه و جدیدی هم درباره برنامه های فنی تیم ملی ارائه کرد. در نهایت هدف همه ما این است به تیم ملی کشورمان کمک کنیم و به جام جهانی صعود کنیم.

قلی زاده افزود: از حضور در اردوی تیم ملی بسیار خوشحالم و به این موضوع افتخار می کنم. در اردوی تیم ملی خیلی نکات تازه یاد گرفتم. فضای تیم ملی فوق العاده محبت آمیز بود. بازیکنان تیم ملی همگی آماده و با انگیزه هستند و وقتی پای تیم ملی وسط باشد انگیزه مضاعفی دارند. امیدوارم اردوهای آینده تیم ملی هم به همین کیفیت برگزار شود تا تیم ملی به بهترین شکل مهیای حضور در مقدماتی جام جهانی شود. منبع:فدراسیون فوتبال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1184

به "قلی زاده: هر دو اردو تیم ملی کیفیت بسیار بالایی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده: هر دو اردو تیم ملی کیفیت بسیار بالایی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید