لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل تعویق مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مالکوم، مدیر تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل شرایط نامشخص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا لغو شد.

لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل تعویق مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی، مدیر تیم فوتبال جوانان از لغو اردوی آماده سازی این تیم به دلیل شرایط نامعین مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اطلاع داد و گفت: اردوی تیم جوانان که قرار بود از نهم شهریور شروع گردد به دلیل برنامه نامعین رقابت ها به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمالاً تاریخ جدیدی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعلام می گردد و بعضی از کشورها اعلام نموده اند در این تاریخ نمی توانند در رقابت ها شرکت نمایند، برنامه های آماده سازی تیم هم تحت تأثیر تغییر زمان بندی برگزاری رقابت ها قرار می گیرد و در انتظار هستیم تا پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد موعد برگزاری رقابت ها اعلام گردد.

مدیر تیم فوتبال جوانان گفت: اعضای کادر فنی زحمات زیادی در این مدت کشیدند و شبانه روز کوشش کردند تا تیم را به شرایط مناسب برسانند. امیدواریم در نهایت هرچه زودتر تاریخ برگزاری مسابقات معین گردد تا مربیان تیم برنامه جدید آماده سازی را تدوین نمایند و در شرایط مناسب برای حضور در رقابت ها آماده شویم.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قرار بود از 23 مهرماه در تاشکند ازبکستان شروع گردد که به دلیل شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا بعضی از کشورهای شرکت نماینده اعلام کردند امکان سفر به ازبکستان در این مقطع زمانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1110

به "لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل تعویق مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل تعویق مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید