معدن فیروزه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار فیروزه گفت: معدن فیروزه این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت جان کارگران معدن از روز پنجشنبه 22 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

معدن فیروزه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

ابوالفضل حکیم پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل اینکه در این معدن کارگران برای انجام فعالیت مجبور بودند در کنار یکدیگر تحرک داشته باشند و نیز رطوبت داخلی فضای معدن امکان انتشار بیشتری برای ویروس را داشت از این رو با تمهیدات انجام شده تعطیل شد.

وی به ذخیره سازی برداشت ها اشاره کرد و اضافه کرد: برداشت ها به اندازه ای هست که چرخه اقتصاد این معدن به خطر نیفتد.

حکیم پور بیان نمود: در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با جلساتی که با همین موضوع برگزار شده کلیه تجمع های مذهبی، مراسم عروسی و جشن های ماه رجب، بازارهای فصلی و نوروزی در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: همچنین ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر، اماکن عمومی، راه آهن، پایانه مسافربری، ادارات و... با همکاری شهرداری، دهیاری ها، شبکه بهداشت و درمان و شورای اداری در حال انجام است.

کننده عالی دولت در این شهرستان اظهار کرد: تمهیداتی در خصوص تعطیلی برخی کارخانه ها و معادن انجام شده که در صورت نیاز برای مقابله با انتشار این ویروس اعمال خواهد شد.

وی با توجه به فرهنگ سازی در این حوزه اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان با انتشار پیام های هشدار دهنده و آموزشی در فضای مجازی از شایعه ها و ایجاد رعب و وحشت همگانی جلوگیری کرده است.

حکیم پور بیان کرد: شهروندان با در خانه ماندن و عدم حضور غیر ضروری در اماکن عمومی نقش موثری در مبارزه و پیشگیری ایفا می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 804

به "معدن فیروزه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدن فیروزه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید